  • 1. Data: 2003-10-14 08:26:40
    Temat: Kontrola prywatnego mienia ...
    Od: "Temp-esT" <t...@w...pl>

    Witam.
    Gryzie mnie kilka pytań i dlatego zwracam się o pomoc do was :) mam
    nadzieję, że będziecie mogli mi pomóc.
    Pytania:
    1) Kwestia kontroli prywatnego mienia, jeżeli firma jest własnością jednej
    osoby, ale zarejestrowana na mieszkanie sąsiada (lub wynajęty lokal).

    2) Kwestia prawnego przejęcia sieci osiedlowej na własność firmy, jeżeli
    umowa jest na osobę fizyczna, która jest właścicielem firmy i dodatkowo
    niekomercyjnej sieci osiedlowej i kwestia prawa spółdzielczego.

    3) Czy jakiejś kontroli musze udostępnić urządzenia teleinformatyczne w
    sieci i jakie są terminy na udostępnienie zgody ludzi i czy ludzie musza się
    zgadzać (urządzenia u różnych użytkowników)?

    4) Czy regulamin DSL firmy TP.SA umożliwia prowadzenia działalności
    providerskiej? (chdzi mi o to czy nie mam tam jakis kruczków prawnych, bo z
    tego co wyczytałem to raczej TAK)