    From: "miffy" <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: brak faktury
    Date: Thu, 15 Nov 2007 18:44:09 +0100

    Mam u jednego operatora tv+internet+telefon. Telefon przestał działać. Po
    rozmowie z operatorem okazało sie, że nie zapłaciłam rachunku więc odłączyli
    telefon. Problem w tym, że żaden rachunek nie przyszedł. Z informacji
    wynikło, że firma roznosząca faktury nawaliła i abonenci w rejonie
    obsługiwanym przez tą firmę, nie dostali faktur. Pani była uprzejma
    poinformować, że mam dowiedzieć się ile muszę zapłacić, szybko uregulować
    należność, bo inaczej odłączą resztę, że w moim obowiązku jest kontakt w
    celu uregulowania zapłaty w przypadku nie otrzymania faktury.
    Więc pytania: Czy pani ma rację? Czy mogę nie płacić nic, póki nie otrzymam
    faktury? Czy mieli prawo bez uprzedzenia wyłączyć telefon? Czy takie
    postępowanie operatora uprawnia do rozwiązania umowy?