  • Data: 2007-11-16 10:54:26
    Temat: Re: brak faktury
    Od: "Fragles" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "miffy" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:fhi0hb$15t$1@news.mm.pl...
    > Mam u jednego operatora tv+internet+telefon. Telefon przestał działać. Po
    > rozmowie z operatorem okazało sie, że nie zapłaciłam rachunku więc
    > odłączyli telefon. Problem w tym, że żaden rachunek nie przyszedł. Z
    > informacji wynikło, że firma roznosząca faktury nawaliła i abonenci w
    > rejonie obsługiwanym przez tą firmę, nie dostali faktur. Pani była
    > uprzejma poinformować, że mam dowiedzieć się ile muszę zapłacić, szybko
    > uregulować należność, bo inaczej odłączą resztę, że w moim obowiązku jest
    > kontakt w celu uregulowania zapłaty w przypadku nie otrzymania faktury.
> [...]

    Sprawdź jak masz zapisane w regulaminie usług. Jeżeli brzmi to podobnie jak
    to: "Brak rachunku nie zwalnia Abonenta z obowiązku uiszczenia opłat w
    terminie do końca Okresu rozliczeniowego, za który nie otrzymał rachunku" -
    jest to klauzula niedozwolona. Nie mogli też Cię odłączyć "od zaraz" (IMHO).
    Zdaje się, że muszą powiadomić o zaległości i prosić o uregulowanie.
    Przeczytaj regulamin, porównaj z rejestrem klauzul niedozolonych a potem
    zapytaj ich czy wiedzą, o tych błędach.