  • 11. Data: 2007-08-11 12:19:24
    Temat: Re: bony, talony a system pieniężny w Polsce
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sat, 11 Aug 2007 04:17:49 +0200, Grzegorz napisał(a):

    > Ok. Ale tam nie ma wyboru płatności. Musisz płacić bonami/talonami i
    > już. To nie to samo co dobrowolna zapłata kartą czy czekiem. Z resztą te
    > dziedziny są uregulowane w prawie. a bony i talony nie

    Jak to nie ma - przecież zapłaciłeś gotówką za talony. Ty nie kupujesz piwa
    przy budce - Ty je odbierasz.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 12. Data: 2007-08-12 13:46:32
    Od: Grzegorz <odgdog@WYTNIJ_TO.tlen.pl>

    Henry (k) pisze:

    > Jak to nie ma - przecież zapłaciłeś gotówką za talony. Ty nie kupujesz piwa
    > przy budce - Ty je odbierasz.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Henry

    Ale za towar nie płacę gotówką. Jestem niejako przymuszony do zakupu
    talonów. Mimo że mi się to nie podoba. Wolałbym za gotówkę kupować
    towary. (chociażby dlatego, żeby nie stać w kolejce po talony). Poza tym
    talon nie jest "na piwo", tylko "1 talon = X zł". I potem idziesz i coś
    kosztuje 2 talony, coś 3, a coś 5.
    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2007-08-13 08:30:28
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sun, 12 Aug 2007 15:46:32 +0200, Grzegorz napisał(a):

    > Ale za towar nie płacę gotówką. Jestem niejako przymuszony do zakupu
    > talonów. Mimo że mi się to nie podoba.

    A mi się nie podoba że w polskim autobusie mpk nie mogę kupić normalnie
    biletu, tylko muszę szukać najpierw kiosku, albo dołożyć 50gr i kupić
    u kierowcy (o ile będzie miał). Ech ta swoboda umów...

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 14. Data: 2007-08-13 15:56:09
    Od: Grzegorz <odgdog@WYTNIJ_TO.tlen.pl>

    Henry (k) pisze:

> [...]
    > biletu, tylko muszę szukać najpierw kiosku, albo dołożyć 50gr i kupić
    > u kierowcy (o ile będzie miał). Ech ta swoboda umów...

    Ano... zostaniemy przy swoich zdaniach ;)