  • 1. Data: 2006-01-06 16:38:55
    Temat: Nakaz zapłaty i co dalej ?
    Od: "Ryszard Kłobucki" <d...@d...home.pl>

    Skierowałem sprawę do Sądu i w postępowaniu uproszczonym sąd wydał nakaz
    zapłaty.
    Problem w tym, że osoba pozwana nie odbiera pism z sądu w związku z czym
    nie mogę otrzymać klauzuli wykonalności do tego nakazu. Strona pozwana
    siedzi w domu a jak przychodzi listonosz z pismem, członkowie rodziny mówią
    że adresat wyjechal i niewiadomo kiedy wróci. Czy jest jakiś sposób aby
    doprowadzić sprawę do końca.
    Pozdr.

  • 2. Data: 2006-01-06 16:56:12
    Temat: Re: Nakaz zapłaty i co dalej ?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Ryszard Kłobucki napisał(a):
> [...]
    > że adresat wyjechal i niewiadomo kiedy wróci. Czy jest jakiś sposób aby

    Coś jest nie tak z tym co piszesz. Gdyby chodziło tylko o nieodbieranie
    pism do sąd uznałby to za doręczone w trybie awizo i nakaz by się
    uprawomocnił.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."

  • 3. Data: 2006-01-06 17:21:56
    Od: "Ryszard Kłobucki" <d...@d...home.pl>

    No tak ale sąd na moje pytane o klauzuję wykonalności odpowiada,że nie ma
    zwrotki na wysłane pismo i musi czekać az zwrotka trafi do akt.
    Listonosz twierdzi że pozwany wyjechał. A wiem, że tak nie jest.
    ???

  • 4. Data: 2006-01-06 18:59:13
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Ryszard Kłobucki napisał(a):
> [...]
    > zwrotki na wysłane pismo i musi czekać az zwrotka trafi do akt.
    > Listonosz twierdzi że pozwany wyjechał. A wiem, że tak nie jest.

    A skąd wiadomo co twierdzi listonosz? Pisze coś na zwrotkach?

  • 5. Data: 2006-01-06 19:38:32
    Od: "Ryszard Kłobucki" <d...@d...home.pl>

    "Ryszard Kłobucki" <d...@d...home.pl> napisał(a):
> [...]
    > mówią
    > że adresat wyjechal i niewiadomo kiedy wróci. Czy jest jakiś sposób aby
    Znam Listonosza!!!

  • 6. Data: 2006-01-06 19:53:13
    Od: "Ryszard Kłobucki" <d...@d...home.pl>

  • 7. Data: 2006-01-06 19:54:54
    Od: "Ryszard Kłobucki" <d...@d...home.pl>

    Znam listonosza!!!!

  • 8. Data: 2006-01-06 19:57:54
    Od: "Ryszard Kłobucki" <d...@d...home.pl>

  • 9. Data: 2006-01-06 20:34:58
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Ryszard Kłobucki napisał(a):

    > Znam listonosza!!!!

    To powiedz temu listonoszowi żeby napisał to co widzi czy słyszy na
    zwrotce i zwrócił ją do sądu, zamiast ja przetrzymywać.

  • 10. Data: 2006-01-06 20:50:36
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    cos krecisz ...w aktach zwrotka napewno jakas musi byc... albo doreczone w
    trybie awizo albo adnotacja ,ze sie wyprowadzil, nieznany itd itp
    a jezeli zwrotki nie ma to sekretariat monituje przesylke i poczta wyjasnie
    czy dostal jezeli nie to czemu itd itp

    nie ma sytuacji /chyba ,ze jest to niedlugo po wydaniu nakazu/ zeby nakaz
    poszedl do strony i nie bylo zadnej zwrotki

    pozdrawiam
    Łukasz