  • 1. Data: 2012-09-06 17:35:16
    Temat: błędna informacja na opakowaniu urządzenia.
    Od: cyklista <c...@i...pl>

    Witam!
    W dniu dzisiejszym zakupiłem przez internet Router z bramą internetową.
    Podłączyłem, wpisałem dane dostępowe i.. nie działa "brak połączenia"

    Na opakowaniu jest wydrukowana dużymi literami informacja "idealny do
    KAŻDEGO łącza internetowego (...) Neostrada/Netia/ Dialog"
    Tak się składa, że mam internet z Dialogu. Ale w Dialogu powiedzieli, że
    musi być annex B, a zakupiony router to annex A.
    Czyli informacja na opakowaniu, że do KAŻDEGO łącza i że do Dialogu nie
    jest prawdziwa. Do pomocy technicznej nie mogę się dodzwonić.
    Dzwoniłem do sprzedawcy. Oczywiście wymieni bez problemu, ale koszty
    transportu do mnie, z powrotem do sprzedawcy i znów do mnie muszę pokryć
    sam ( 3 x 20=60 zł).
    W związku z tym mam pytanie: czy z uwagi na błędną informację na
    opakowaniu mogę żądać od producenta bezpłatnej wymiany na inny model?

    Pozdrawiam

    Przemek

  • 2. Data: 2012-09-06 17:49:03
    Temat: Re: błędna informacja na opakowaniu urządzenia.
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2012-09-06 17:35, cyklista pisze:

    > W związku z tym mam pytanie: czy z uwagi na błędną informację na
    > opakowaniu mogę żądać od producenta bezpłatnej wymiany na inny model?

    A kupiłeś od producenta?

    --
    spp

  • 3. Data: 2012-09-06 18:25:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "cyklista" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > W związku z tym mam pytanie: czy z uwagi na błędną informację na
    > opakowaniu mogę żądać od producenta bezpłatnej wymiany na inny model?

    Ja, to bym odstąpił z powodu niezgodności z umową.

  • 4. Data: 2012-09-06 18:26:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > A kupiłeś od producenta?

    Pewnie nie, ale w sumie bardzo prawdopodobne, że to producent właśnie
    umieścił na opakowaniu błędne informacje.

  • 5. Data: 2012-09-06 18:29:41
    Od: "Konrad" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "cyklista" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > W dniu dzisiejszym zakupiłem przez internet Router z bramą internetową.

    Jakim trzeba być durniem żeby kupować router przez internet nie mając
    pojęcia o rodzaju posiadanego łącza?
    Pewnie opony też przez neta kupujesz bo są do samochodu "osobowego"?

    Konrad

  • 6. Data: 2012-09-06 18:45:30
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Konrad wrote:

> [...]
    > pojęcia o rodzaju posiadanego łącza?
    > Pewnie opony też przez neta kupujesz bo są do samochodu "osobowego"?

    a ty sie oczywiscie na wszystkim znasz?
    Jak kupujesz zarowki na ktorych jest napisane ,ze pasuja do konkretnego
    modelu forda, to zapewne jestes durniem jesli okaze sie ze nie pasują,
    bo przeciez na zarowkach powinienes sie znac.

  • 7. Data: 2012-09-06 18:46:43
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-09-06 18:25, Użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Ja, to bym odstąpił z powodu niezgodności z umową.

    Nie było niezgodności.
    Dla niewtajemniczonych - gniazdo RJ-11 to (Annex A) a RJ-45 to
    (Annex B) zamiast normalnego routera kupił taki do neostrady
    i pokrewnych. A to że u niego dostawca dostarcza sygnał
    skrętką "sieciową" nie oznacza że gdzie indziej ten sam
    dostawca nie dostarcza skrętką "telefoniczną".

    Ja ciekawy jestem jak włożył końcówkę rj45 do gniazda rj11,
    gniazdo jest mniejsze. :-)

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2012-09-06 18:48:25
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    cyklista wrote:
> [...]
    > W związku z tym mam pytanie: czy z uwagi na błędną informację na
    > opakowaniu mogę żądać od producenta bezpłatnej wymiany na inny model?

    mozesz zrezygnowac z zakupu. wzor odstapienia od umowy powinien byc
    dolaczony. jak nie, znajdziesz tego pelno w internecie.
    odsylasz do sprzedawcy i kupujesz gdzie indziej.
    Ewentualnie wystaw na allegro jak kupiles po rozsadnej cenie
    Teraz juz wiesz, ze ma byc Annex B.
    CHociaz teraz w netii to diabli wiedza co bedzie za miesiac.

  • 9. Data: 2012-09-06 18:50:06
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 06/09/2012 17:46, RadoslawF wrote:

> [...]
    > skrętką "sieciową" nie oznacza że gdzie indziej ten sam
    > dostawca nie dostarcza skrętką "telefoniczną".

    toś zabłysnął....

    c.

  • 10. Data: 2012-09-06 19:07:12
    Od: mentore <m...@g...pl>

> [...]
    > W związku z tym mam pytanie: czy z uwagi na błędną informację na
    > opakowaniu mogę żądać od producenta bezpłatnej wymiany na inny model?

    Jeśli jest tak jak piszesz to towar powinien być wymieniony na koszt
    sprzedawcy.
    Możesz tez odstąpić od umowy ze względu na niezgodność i sprzedawca musi
    zwrócić wpłaconą kwotę wraz z kosztami transportu.