  • 1. Data: 2012-09-06 11:44:31
    Temat: przeglądanie cudzej korespondencji - kk
    Od: "Tomasz W." <f...@o...pl>

    Kolega z akademika zdobył jakoś hasło do skrzynki pocztowej mojej dziewczyny
    i przeglądał jej pocztę- oczywiście bez jej wiedzy i zgody. Ciągnął kilka
    zdjęć w tym takie które nie powinny ujrzeć światła dziennego. Dziewczyna nie
    chce odpuścić, a ja nie chcę sobie gównem rąk brudzić, bo załatwiłbym to
    kilkoma krótkimi w pysk. Warto z tym iść na policję? Grozi coś kolesiowi?

  • 2. Data: 2012-09-06 11:50:13
    Temat: Re: przeglądanie cudzej korespondencji - kk
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-09-06 11:44, Tomasz W. pisze:
> [...]
    > dziennego. Dziewczyna nie chce odpuścić, a ja nie chcę sobie gównem rąk
    > brudzić, bo załatwiłbym to kilkoma krótkimi w pysk. Warto z tym iść na

    Oczywiście!
    Warto iść, tylko najpierw pozbierać dowody, bo policja tego za Ciebie
    nie zrobi.
    Warto wystąpić o ukaranie, zasądzenie zadośćuczynienia, które może być
    całkiem-całkiem spore. Zależy od zdolności papugi.
    Warto zadziałać dydaktycznie, aby uświadomić paru dupkom, że to się
    niewiele różni od splądrowania mieszkania przy użyciu podrobionego klucza.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel

  • 3. Data: 2012-09-06 12:39:32
    Od: "Tomasz W." <f...@o...pl>

    Użytkownik "SQLwiel" <"[nick]"@guglowapoczta.com> napisał w wiadomości

> [...]
    > Warto zadziałać dydaktycznie, aby uświadomić paru dupkom, że to się
    > niewiele różni od splądrowania mieszkania przy użyciu podrobionego

    A jaka jest za to odpowiedzialność karna? Nie sądzę by gość poszedł
    siedzieć - pewno nie był nigdy karany.... Z odszkodowaniem to śmiem wątpić -
    gołodupiec , student.

  • 4. Data: 2012-09-06 13:10:39
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-09-06 12:39, Tomasz W. pisze:

    > A jaka jest za to odpowiedzialność karna? Nie sądzę by gość poszedł
    > siedzieć - pewno nie był nigdy karany.... Z odszkodowaniem to śmiem
    > wątpić - gołodupiec , student.

    Art. 267 KK

    Zawijaj rękawy i pisz wniosek do prokuratury.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel

  • 5. Data: 2012-09-06 13:14:52
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-09-06 13:10, SQLwiel pisze:
    > W dniu 2012-09-06 12:39, Tomasz W. pisze:

    > Art. 267 KK
    >
    > Zawijaj rękawy i pisz wniosek do prokuratury.

    Uzupełniając - trudno Ci będzie dowieść materialnie (tj za pomocą
    dowodów rzeczowych) tego włamu, więc skup się na zeznaniach świadków.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel

  • 6. Data: 2012-09-06 14:50:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.09.2012 11:44, Tomasz W. pisze:
> [...]
    > dziennego. Dziewczyna nie chce odpuścić, a ja nie chcę sobie gównem rąk
    > brudzić, bo załatwiłbym to kilkoma krótkimi w pysk.

    Mmmhm. Jasne ;->

    > Warto z tym iść na policję? Grozi coś kolesiowi?

    Teoretycznie tak. Kwestia udowodnienia.

    Przy czym ja bym raczej zwrócił uwagę na zapobieganie na przyszłość niż
    zemstę na teraz... Konkretnie: "jakoś" czyli jak to hasło zdobył? Czy
    może było to jakieś idiotycznie proste hasło?

    Zwraca uwagę, że artykuł wspomniany w tym wątku wymaga przełamania
    zabezpieczenia.

    Jeśli korzystali z jednego komputera to zawsze istnieje szansa, że ona
    kazała przeglądarce zapisać hasło itepe a on niczego nie przełamywał,
    tylko wybrał z rozwijanego menu tożsamość i hasło wskoczyło samo.

  • 7. Data: 2012-09-06 16:11:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Uzupełniając - trudno Ci będzie dowieść materialnie (tj za pomocą dowodów
    > rzeczowych) tego włamu, więc skup się na zeznaniach świadków.

    W logach serwera bedzie informacja o numerach IP komputerów, z których sie
    logowano. Na komputerze sparwcy będą ślady po logowaniach, jeśli nie
    zostanie uprzedzony i nie pousuwa.

  • 8. Data: 2012-09-06 16:13:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasz W." <f...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dziennego. Dziewczyna nie chce odpuścić, a ja nie chcę sobie gównem rąk
    > brudzić, bo załatwiłbym to kilkoma krótkimi w pysk. Warto z tym iść na

    Zanim rozpętasz aferę, to sprawdź, czy napewno nie mógł w inny sposób wejść
    w posiadanie tych materiałów. Z mojego doświadczenia wynika, że często to
    się inaczej dzieje.

  • 9. Data: 2012-09-06 19:11:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.09.2012 16:11, Robert Tomasik pisze:

    > W logach serwera bedzie informacja o numerach IP komputerów, z których
    > sie logowano. Na komputerze sparwcy będą ślady po logowaniach, jeśli nie
    > zostanie uprzedzony i nie pousuwa.

    Czynisz mocne założenie, że komputer "sprawcy" nie był za NATem i miał
    własne IP.

  • 10. Data: 2012-09-06 23:15:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:5048d959$1@news.home.net.pl...

    > Czynisz mocne założenie, że komputer "sprawcy" nie był za NATem i miał
    > własne IP.

    Moze sobie być za NATem i nie mieć własnego IP :-))