  • 1. Data: 2012-09-05 16:21:35
    Temat: Problemy z netią
    Od: "SB" <b...@v...pl1>

    Witam

    Skończyła mi się umowa z netią na internet 6 mb. Konsultanci oczywiście
    przed końcem umowy dzwonili jak ze sraczką. W końcu się zdecydowałem na ich
    ofertę przedłużenie na 2 lata 11mb w dotychczasowej wysokości abonamentu. .
    Nowe warunki miały obowiązywać od 4 września. 4 września zmieniono prędkość.
    Zamiast 11 jest jednak 4 mb. Po kontakcie z bok-iem stwierdzili że "zostało
    wykonane zlecenie na 4mb". Normalnie jaja sobie robią. Rozmowy niby
    nagrywane, nie mają do nich dostępu. Kazali mi pisać reklamacje i czekać 30
    dni. Na odstąpienie od umowy jest 10 dni, na piśmie kurierem umowa jeszcze
    nie przyszła, nic nie podpisywałem. Można zerwać z nimi tę "umowę" ? 10 dni
    to od 4 września, czy też od momentu wyrażenia zgody telefonicznie ?
    (rozmowa była w połowie sierpnia).

    Pozdrawiam
    Sławek

  • 2. Data: 2012-09-05 16:26:57
    Temat: Re: Problemy z netią
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-09-05 16:21, SB pisze:
    > Witam
    >
    > Skończyła mi się umowa z netią na internet 6 mb. Konsultanci oczywiście

    To się nazywa "standard w Netii".
    Obejrzyj sobie notowania akcji Netii, od początku, to Ci conieco wyjaśni.

    Napieprzaj się z nimi. Staraj się dotrzeć do szefów i szefów-szefów,
    nawet mejlami. U nich jest tak, że kto nie drapie i nie gryzie, to
    dostaje w dupę. Przećwiczyłem to kilkakrotnie i dogłębnie - i póki-co,
    to jestem z usług Netii zadowolony (internet za 3zł/mies). Ale com
    nerwów i czasu stracił, to mi już nikt nie odda. Jednak było warto. To
    jak trening, test-hapagon, czy-co... :)

    Rynek, to dżungla.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 3. Data: 2012-09-05 23:47:06
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "SB" <b...@v...pl1> napisał w wiadomości

    > Zamiast 11 jest jednak 4 mb. Po kontakcie z bok-iem stwierdzili że
    > "zostało wykonane zlecenie na 4mb". Normalnie jaja sobie robią.

    Niestety to standard w Netii jak już napisał SQLwiel.

    Tam nic nie można załatwić prosto i zgodnie z umową. Zawsze wychodzi jakaś
    skucha.
    Ostatnio kolega miał prawie identyczną sytuację jak Ty. Podpisał nową umowę,
    z 2Mb miał przejść na "ile linia pociągnie" za mniejszą kwotę.
    W efekcie kwota się zwiększyła, prędkosć została ta sama. Po zgłoszeniu
    problemu dowiedział się, że takiej oferty o jaką się upomina nie ma w
    cenniku i konsultant nie mógł mu jej zaproponować. Po złożeniu reklamacji,
    przesłuchali rozmowę i uznali racje kumpla, ale prawie miesiąc musiał
    poczekać na odpowiedź.

    Ja kilkukrotnie zwracałem się do UKE o pomoc w sporach z Netią i najczęściej
    automagicznie problem się rozwiązywał, ale nerwów mnie to trochę kosztowało.
    Osiągnęli tyle, że uciekłem od nich jak tylko pojawiła się alternatywa dla
    ich usług i nauczyli korzystać z softu do nagrywania rozmów.

    Co do Twojego pytania: jeśli jesteś pewien, że mowa była o 11Mb, to składaj
    reklamację. Odsłuchają rozmowy i zapewne uznają Twoją rację. Istnieje jednak
    ryzyko, że nagranie "zaginie", wtedy zostanie Ci pewnie UKE.

    IMHO czas odstąpienia od umowy liczy się od uruchomienia usługi, bo od tego
    momentu możesz się dopiero zapoznać z tym co kupiłeś. Możesz więc
    zrezygnować i podpisać nową umowę, ale w tym rozwiązaniu istnieje ryzyko, że
    nagle "skończą się" wolne porty DSLAM w centrali.

  • 4. Data: 2012-09-06 10:11:55
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-09-05 16:26, SQLwiel pisze:

    > To się nazywa "standard w Netii".
    > Obejrzyj sobie notowania akcji Netii, od początku, to Ci conieco wyjaśni.

    Nie tylko w Netii w innych telekomach tez, po kilku takich przygodach,
    teraz biorę wszystko na piśmie. Mimo wszystko łatwiej cokolwiek
    udowodnić...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 5. Data: 2012-09-06 10:33:22
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:50485acb$0$1214$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie tylko w Netii w innych telekomach tez, po kilku takich przygodach,
    > teraz biorę wszystko na piśmie. Mimo wszystko łatwiej cokolwiek
    > udowodnić...

    Zgadzam się, że bałagan trafia się w każdej firmie, jednak w Netii to jest
    standard. Z żadnym innym operatorem nie miałem tyle problemów i sporów co z
    nimi.

  • 6. Data: 2012-09-06 10:42:33
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-09-06 10:33, Iksiński pisze:

    > Zgadzam się, że bałagan trafia się w każdej firmie, jednak w Netii to
    > jest standard. Z żadnym innym operatorem nie miałem tyle problemów i
    > sporów co z nimi.

    Ja miałem podobne (bo tez dotyczące umowy) problemy z Dialogiem. Przed
    UKE powoływali się na zapis rozmowy i przytaczali rzeczy, których nie
    powiedziałem, bo nigdy takich rzeczy nie mowie.... W sumie wyszło im na
    gorsze, ale to tylko przypadkiem.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 7. Data: 2012-09-06 10:48:33
    Temat: Re: Problemy z neti?
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2012-09-05 16:21, SB pisze:
    > Witam
    Normalnie jaja sobie robi?.
    Netia przejęta tych złodziei z Tele2 więc nie ma się co dziwić.
    Radzę całą korespondencję poleconym ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
    Ciekawe, czy tzw. windykację prowadzi kancelaria Andrzej Hujawa z Piły?
    Też niezły przypadek, który wszystko zrobi za pieniądze.
    Jacek

  • 8. Data: 2012-09-06 11:22:02
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-09-06 10:48, Jacek pisze:

    > Ciekawe, czy tzw. windykację prowadzi kancelaria Andrzej Hujawa z Piły?
    > Też niezły przypadek, który wszystko zrobi za pieniądze.

    Jak każda papuga. Dziwisz się?

    PS: ustaw kodowanie.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel

  • 9. Data: 2012-09-06 11:23:26
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2012-09-06 11:22, SQLwiel pisze:
    > PS: ustaw kodowanie.
    No właśnie. U mnie wszystko wygląda cacy.
    Co mam zmienić? (Thunderbira mam)
    Jacek

  • 10. Data: 2012-09-06 15:19:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.09.2012 16:21, SB pisze:
    > Witam
    >
    > Skonczy?a mi sie umowa z neti? na internet 6 mb. Konsultanci oczywi?cie
    > przed koncem umowy dzwonili jak ze sraczk?. W koncu sie zdecydowa?em na ich

    Może przy korespondencji z nimi też miałeś spieprzone kodowanie i ciebie
    nie zrozumieli?