  • 1. Data: 2012-09-05 15:38:42
    Temat: Komentowanie artykułów WP / ONET
    Od: "ceownik" <c...@w...pl>

    Witam
    czy umieszczenie w serwisach typu WP / ONET komentarzy pod artykułami
    zawierające treść np.

    "Zawsze lubiałem być czysty. Raz jednak zastosowałem coś po czym pierwszy
    raz w życiu poczułem się czysty. Chcesz wiedzieć co? Wejdź na google i
    poszukaj 'czysty pierwszy raz'".

    Po wyszukaniu w Google pierwszy wynik będzie stanowiła strona jakiegoś
    produktu lub jego opisu.
    Oczywiście jest to poniekąd "kryptoreklama", ale komentarz nie łamie prawa
    polskiego, nie obraża nikogo itp.

    Regulamin umieszczania komentarzy WP zawiera punkt:

    5. Z zastrzeżeniem innych postanowień Regulaminu, Opinie zamieszczane,
    przechowywane i rozpowszechniane przez Użytkowników w Serwisie powinny
    spełniać następujące warunki:

    a) powinny dotyczyć wprost treści Serwisu (artykułu, informacji, zdjęcia,
    treści audiowizualnej) lub/i Opinii, do których zostały zamieszczone;

    b) powinny stanowić wypowiedzi merytoryczne, prowadzące do przekazania
    zrozumiałego i odnoszącego się do istoty sprawy poglądu Użytkownika,
    niezawierającego treści nasyconych emocjonalnie;

    c) nie mogą zawierać treści wpływających niekorzystne na zachowanie innych
    Użytkowników serwisu, nie prowadzących do merytorycznej dyskusji, w
    szczególności prowokujących lub nawołujących ich do zamieszczania poglądów
    agresywnych lub/i treści określonych w punkcie V.16 Regulaminu;

    d) nie mogą zawierać treści obarczających inne osoby niesprawdzonymi lub/i
    nieprawdziwymi lub/i bezpodstawnymi zarzutami;

    e) nie mogą zawierać treści naruszających lub mogących powodować naruszenie
    praw autorskich;

    f) nie mogą zawierać uwag/korespondencji adresowanej do redakcji Serwisu,
    która powinna być kierowana w sposób określony w punkcie V.18, VII i VIII
    Regulaminu;

    g) nie mogą zawierać treści niestosownych w kontekście informacji o śmierci
    lub chorobie lub nieszczęśliwym wypadku danej osoby;

    h) nie mogą zawierać jakichkolwiek treści reklamowych lub/i promocyjnych
    dotyczących Użytkownika lub/i innych osób lub/i jakichkolwiek towarów lub/i
    usług;

    i) nie mogą zawierać jakichkolwiek adresów internetowych lub łączy (odwołań,
    linków) do jakichkolwiek stron internetowych;

    j) nie mogą zawierać danych osobowych, teleadresowych lub/i adresów
    mailowych;

    k) te sama Opinia nie może być zamieszczone przez Użytkownika wielokrotnie;

    l) nie mogą zawierać treści stanowiących bezpośredni atak na innych
    Użytkowników Serwisu;

    m) nie mogą stanowić łańcuszków składających się ze zbitków liter lub/i
    znaków interpunkcyjnych nie stanowiących zrozumiałej treści;

    n) nie mogą zawierać treści będących spamem (nie związanych w ogóle z
    zamieszczeniem i prezentacją własnego poglądu) lub pozornie naśladujących
    prezentację własnego poglądu Użytkownika.

    Czy coś mogą mi zrobić za taką krypto-reklamę lub osobom, które takie coś
    umieszczają?

  • 2. Data: 2012-09-05 15:45:12
    Temat: Re: Komentowanie artykułów WP / ONET
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-09-05 15:38, ceownik pisze:
    > Witam
    > czy umieszczenie w serwisach typu WP / ONET komentarzy pod artykułami
    > zawierające treść np.

    Pominąłeś dołączenie do posta całego Kodeksu Cywilnego, Ustawy o
    ochronie niektórych praw konsumentów i [...] oraz paru innych.
    Bez tego nie możemy się rzeczowo odnieść do pytania.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 3. Data: 2012-09-06 00:22:55
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ceownik" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Czy coś mogą mi zrobić za taką krypto-reklamę lub osobom, które takie coś
    > umieszczają?

    Na krótka metę, to będą wywalać. Jak się to zrobi częste, to pewnie sie
    zastanawią, jak zbanować autora. No i tyle. No przecież nie bedą z tym szli
    do sądu

  • 4. Data: 2013-05-13 02:03:19
    Temat: Re: Komentowanie artyku??w WP / ONET
    Od: gary <g...@g...pl>

    dawniej stosowały to kabarety Tey i inne
    Niby mówili co trzeba ale i tak wszyscy wiedzieli o co chodzi :)