    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: błędna informacja na opakowaniu urządzenia.
    Date: Thu, 06 Sep 2012 18:46:43 +0200

    Dnia 2012-09-06 18:25, Użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Ja, to bym odstąpił z powodu niezgodności z umową.

    Nie było niezgodności.
    Dla niewtajemniczonych - gniazdo RJ-11 to (Annex A) a RJ-45 to
    (Annex B) zamiast normalnego routera kupił taki do neostrady
    i pokrewnych. A to że u niego dostawca dostarcza sygnał
    skrętką "sieciową" nie oznacza że gdzie indziej ten sam
    dostawca nie dostarcza skrętką "telefoniczną".

    Ja ciekawy jestem jak włożył końcówkę rj45 do gniazda rj11,
    gniazdo jest mniejsze. :-)