  • 1. Data: 2010-07-10 15:55:32
    Temat: blad w fakturze przy zakupie motocykla
    Od: "Akira" <a...@a...net>

    Witam

    mam nastepujace pytanie... czy jezeli na fakturze zakupu motocykla jest blad
    a mianowice jest wpisana w uwagach pojemnosc 800cm natomiast w karcie
    poajzdu ten motocykl ma wpisana 779 cm to czy beda z tego tytulu jakies
    problemy przy jego rejestracji??? czy tez nie ma sie czym przejmowac??? bo
    najwazniejsze ze zgadzaja sie moje dane, numer silnika, VIN itp??? czy tez
    lepiej udac sie do sprzedawcy i poprosic aby raz jeszcze wystawil fakture i
    czy nie bedzie chcial mnei w takim przypadku zbyc bo to moze byc dla niego
    jakis klopot czy cos w tym rodzaju???

    Z gory dzieki za pomoc

    PS

    i czy ma obowiazek raz jeszcze wystawic mi fakture nawet jak nie bedzie
    zadnych problemow przy rejestarcji z tego tytulu???

    begin 666 icon_smile.gif
    M1TE&.#EA#P`/`+,.`/_J`$5%10```/_.`/_)`/^T`/Z=`/_^D__
    ]$_______
    MQS,S,___Z__E`````````"'Y! $```X`+ `````/``\```1;T$D9:IW85:;.
    M&1<6< @"G(,13$$G""?PIJMVF'$.:@H.GS^"*G #QH*%RB''!!"2`=.B"5@\
    G*P/9:[L5K@)906(\%A!VFL&@P3736&J"7/X6!0KXPC##LM0F$0`
    [
    `
    end

  • 2. Data: 2010-07-11 11:09:19
    Temat: Re: blad w fakturze przy zakupie motocykla
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Akira pisze:
> [...]
    > problemy przy jego rejestracji??? czy tez nie ma sie czym przejmowac??? bo

    Faktury zawierają dane handlowe, a nie dane techniczne.

    Oczywiście zawsze może się trafić czepiający się urzędnik-idiota, ale
    równie dobrze możesz trafić przy okresowym badaniu technicznym na
    kretyna domagającego się tablicy rejestracyjnej na przednim błotniku.

    Jednakże w obu przypadkach ich postępowanie nie ma umocowania w prawie.

    PS: nie dodawaj załączników.