  • 1. Data: 2010-07-10 11:03:38
    Temat: Kontrola US - różne opinie z GUS - co dalej ?
    Od: "Karolcia" <a...@o...pl>

    Witam!
    Od jakieś czasu ciągna sie nam różne kontrole w Stowarzyszeniu.
    Urząd główny nacisk położył na ovatowanie konferencji szkoleniowych które
    jego zdaniem są badawczo naukowe i chce nałożenia 22% vat.

    Odwołanie nic nie dało - poinformowano mnie żebym napisał do GUSu po opinie.
    Do Gusu wysłałem programy konferencji i certyfikaty jakie uczestnicy
    otrzymywali po ich zakończeniu.
    Gus odpowiedział, że organizowane przez nas konferencje maja charakter
    edukacyjny i z Vatu sa zwolnione.
    Spokojnie udałem się do US i tam niestety dowiedziałem się że Panie z US
    otrzymały opinie z GUS o ovatowaniu nas na 22%.

    Lada dzień ma rozpocząć się Postępowanie Podatkowe - jak się bronić i co
    jeszcze zrobić w takiej sytuacji?

  • 2. Data: 2010-07-10 15:06:56
    Temat: Re: Kontrola US - różne opinie z GUS - co dalej ?
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > Lada dzień ma rozpocząć się Postępowanie Podatkowe - jak się bronić i co
    > jeszcze zrobić w takiej sytuacji?

    Dopoki nie wydali listu gonczego to wiej. Po Unii bez paszportu, a potem
    zalezy gdzie chcesz uciec. Z Grecji do Afryki moze da sie jakas lodke
    wynajac.

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 3. Data: 2010-07-10 23:07:59
    Od: "Karolcia" <a...@o...pl>

    > Dopoki nie wydali listu gonczego to wiej. Po Unii bez paszportu, a potem
    > zalezy gdzie chcesz uciec. Z Grecji do Afryki moze da sie jakas lodke
    > wynajac.

    pl.list.serv.chomor-l tam sie wykaz dowcipem - grupy dyskusyjne sa do
    dykusji
    dyskusja to rozmowa w temacie
    nie mam powodu by uciekać, potrzebuje porady rozsądnej co robić gdy wiem ze
    winy nie mam w swoim działaniu

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-07-11 06:43:47
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > nie mam powodu by uciekać, potrzebuje porady rozsądnej co robić gdy wiem
    ze
    > winy nie mam w swoim działaniu

    To dobrze, ze jestes niewinna. Jak juz wyjdziesz, to zalozysz klub
    z panem Kluską.

    --
    pozdrawiam
    Nullification