  • 1. Data: 2003-03-27 07:20:05
    Temat: błąd lekarski
    Od: protazy<p...@...->

    Witam!

    Po dwóch latach męczarni z chorobą postanowilem udać sie do
    prywatnego gabinetu lekarskiego. Okazało się po badaniach, że jest
    to astma. Lekarze w przychodni publicznej nie kierowali mnie na żadne
    badania... nic nie robili w celu leczenia - jak sie potem okazało - już
    trwającej astmy. Lekarz alergolog specjalista stwierdził, że gdyby
    jakiekolwiek kroki zostały przez lekarzy wcześniej podjęte mógłbym
    zostać w 100% wyleczony. Jednak przepisywano mi słabe leki
    przeciwalergiczne, a wcześniej.... uspokajające (zaniechali leczenia
    specjalistycznego).

    Podjąłem się więc leczenia prywatnie....

    Czy jest szansa dostać odszkodowanie z tego tytułu, przez proces (np.
    cywilny), zaskarżając lekarzy? Jakie kroki należy podjąć?

    -> http://usenet.pomocprawna.info