  • 1. Data: 2003-11-08 17:34:03
    Temat: bilingi powtórnie
    Od: "jurekh" <h...@p...onet.pl>

    Przeczytałem kilka głosów "w tym temacie" właśnie jest rzecz w tym że mnie
    interesują rozmowy przychodzące, a w szczególności te które są dla mnie
    kłopotliwe, ktoś po prostu dzwoni do mnie i opowiada różne głupoty, bardzo
    dla mnie kłopotliwe?
    Obawiam się czy np. telefon wyświetlający przychodzące nr może nie
    wyświetlić nr rozmówcy jeżeli on sobie jakoś to zablokuje?
    pozdrawiam i dzięki za dotychczasowe informacje

  • 2. Data: 2003-11-09 15:01:18
    Temat: Re: bilingi powtórnie
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    h...@p...onet.pl news:boj9et$56d$1@atlantis.news.tpi.pl

> [...]
    > wyświetlić nr rozmówcy jeżeli on sobie jakoś to zablokuje?
    > pozdrawiam i dzięki za dotychczasowe informacje

    Witaj,
    mialem podobny problem wlasnie z arnoldem buzdyganem (plus - grozby
    karalne).
    Sprawa wyglada tak - sprawdzenie polacen *przychodzacych* jest mozliwe -
    tyle ze dosyc kosztowne - o ile nie znasz doookladnego terminu.

    Np - zalozmy ze jakis buzdyg..jakis kretyn, dzwoni do Ciebie o 0:30 w nocy.
    Zapamietujesz date i godzine powiedzmy z dokladnoscia do godziny (ze kolo
    polnocy) i domyslsz sie iz przestepca dzwoni z na przyklad Wroclawia.

    Wowczas TPSA ma stosunkowo niewiele pracy - aby przejrzec polaczenia
    wroclaw->krakow w przeciagu 1 godziny (np miedzy 0:00 a 1:00).

    Natomiast gdybys chcial zobaczyc kto dzwonil "wydaje mi sie iz pare dni
    temu" z telefonu nie "dowolnego", wowczas TPSA musi przeanalizowac
    logi/billingi WSZYSTKICH rozmow z okresu paru dni, czyli setki tysiecy
    rozmoww - co jest nieco czasochlonne i drogie.

    Na szczescie - koszty takiej zabawy pokrywa przestepca po zakonczeniu
    procesu (i bycie szefem elit'arnej firmy mu tu nie pomoze ;)

    Najlepiej zeby sprawdzenie bylo dokonane na zlecenie Policji / Prokuratury.
    Chociaz w tym wypadku o ile Tobie osoba nie grozi, szantazuje - mozesz
    zlozyc tylko zawiadomienie o wykroczenie "uciazliwe nekanie", no ale zawsze
    cos.

    Pozdrawiam i powodzenia

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 3. Data: 2003-11-09 15:43:46
    Od: "jurekh" <h...@p...onet.pl>

    zawsze to coś Dzięki!!!!
    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Pozdrawiam i powodzenia
    >

    > --
    > ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~l-.~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~

  • 4. Data: 2003-11-12 19:45:51
    Od: "D**" <d...@i...pl>

    To jest właśnie dziura w prawie - wszystkie normalne telefony się
    przedstawiają - na zasrzezone ludzie powoli się obrażają - jeden mój kolega
    takich wogóle nie odbiera.
    Abonent nie może uzyskać billingu do siebie - bzdura - co innego dane
    abonenta - te powinny być zastrzezone w wielu przypadkach a co innego numer
    abonenta - gdyby zawsze był dostepny rozwiązało by to wiele spraw - kretyni
    nie mieli by śmiałości :)).

    To nieprawda, że znalezienie numeru jest długotrwałe - numer ab. dzwoniącego
    jest w rekordzie billingowym na centrali ab. do którego dzwoniono i na
    wszystkich po drodze, jego numer jest tam zawsze z informacją czy ma sie
    prezentować czy nie, nie wysyła się prezentacji do centrali która nie ma
    ststusu operatora, oraz do aparatu jeśli numer jest zastrzezony.
    Zrobienie wydruku za miesiąc w "drugą stronę" zabiera tyle samo czasu co
    normalnego.

    Moim zdaniem ta sytuacja to dziura w prawie lub głupi relikt przeszłości -
    czas to zmienić - numer dzwoniącego - zawsze tak - jego dane - nie jeśli
    sobie nie życzy.

    --
    D.