  • 1. Data: 2007-01-25 21:04:24
    Temat: biegły
    Od: Inkowski <wielki_powrót@okafeal.psi>

    My Zydzi i My Niemcy nienawidzimy was polakow skurwysynow i sramy na
    was.
    wasze kobiety sa tanimi dziwkami w naszych burdelach a wasi chlopcy sa
    zlewami na sperme dla naszych homoseksualistow. Albo czyszcza srake i
    rzygi
    naszych kiblach za 1 Euro dziennie.

    polsa konstytucja to kurwa i dziwka, polskie sady to gowno zajebane i
    same
    cwele, pedaly, zlodzieje i szmaty tam pracuja.

    Mam nadzieje ze wyzdychacie polskie smiecie!

    PS. wasz papiez jan pawel II to cwel, chuj i pierdolony pedal, szmata

  • 2. Data: 2007-01-25 22:03:32
    Temat: Re: biegły
    Od: "Olo" <a...@w...pl>

    Uwaga - Trole dziś wieczór nisko latają.... (sugeruję nie reagować)

  • 3. Data: 2007-01-26 14:54:28
    Od: h...@p...onet.pl

    > wasze kobiety sa tanimi dziwkami w naszych burdelach

    Bo nie stać was na droższe ?

    Sądząc po tych wypocinach to jesteś zfsrustrowanym trzepogruchem.

    > ... to cwel, ch.j i pie.dolony pedal, szmata

    ... i wszedł pan doktor i podał witaminki.

  • 4. Data: 2007-01-26 22:59:08
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl>

    Użytkownik wrote:
    (...)

    Zlituj się i nie wyciągaj trolli z kfa, dziękuję :)

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!