  • 1. Data: 2002-02-15 20:04:23
    Temat: Prosze o pomoc prawną
    Od: "Paweł Adamczyk" <p...@w...pl>

    Kilka lat temu pożyczyłem pewną sumę pieniędzy - spisując umowę o
    zoobowiązaniu się dłużnika do spłaty w określonym terminie. Jednak do spłaty
    zadłużenia nie doszło i wystapiłem do Sądu o nakaz wypłaty kwoty wraz z
    odsetkami. Otrzymałem wyrok pozytywny, w którym wierzyciel był zoobowiązany
    do spłaty długu wraz z zasądzonymi odsetkami. Zwróciłem sie do Komornika ,
    aby wyegzekwował moją należność. Niestety Komornik stwierdził że nie ma z
    czego ściągnąć należności i zaprzestał dokonywania egzekucji należności. W
    chwili obecnej dłużnik zmienił adres zamieszkania , którego nie znam i
    prawdopodobnie zaczął pracować i stać by go było na spłatę zadłużenia. Czy
    w chwili obecnej mając wyrok Sądu mogę liczyć na wyegzekwowanie pożyczonej
    sumy - gdzie mam się udać i jaki będzie tego rezultat?
    Za poradę dziękuję. Pozdrawiam Serdecznie .