  • 1. Data: 2004-11-17 21:40:24
    Temat: bezprawność
    Od: "Ania" <a...@o...pl>

    Witam,

    Mam prośbę. Bardzo prosiłabym o uzupełnienie tak zdania aby w sposób
    klarowny mówiło o bezprawnym naruszaniu dobra osobistego:

    A więc konkludując, bezprawne naruszenie dobra osobistego ma miejsce
    wówczas, gdy......

    Bardzo proszę o pomoc!

    pozdrawiam
    Ania

  • 2. Data: 2004-11-18 09:24:19
    Temat: Re: bezprawność
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Wed, 17 Nov 2004 22:40:24 +0100, Ania <a...@o...pl> napisał:

    > Witam,
    >
    > Mam pro?b?. Bardzo prosi?abym o uzupe?nienie tak zdania aby w sposób
    > klarowny mówi?o o bezprawnym naruszaniu dobra osobistego:
    >
    > A wi?c konkluduj?c, bezprawne naruszenie dobra osobistego ma miejsce
    > wówczas, gdy......

    > ... gdy naruszenie dobra osobistego nastepuje bez podstawy prawnej

    czy to dostatecznie klarowne?
    Napisz konkretnie o co chodzi to dostaniesz konkretną odpowiedź

    --
    Falkenstein

  • 3. Data: 2004-11-18 21:05:55
    Od: "Ania" <a...@o...pl>

    Przepraszam cię ale napisłam dokłądnie o co proszę. Dokładnie takie zdanie
    kazała mi dokończyć moja promotorka w pracy mgr. I szczerze mówiąc myślałam,
    zetu znajdę chociaż dwie rónżne odpowiedzi bo ja dokładnie pomyślałam to
    samo co ty.

    A.
    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opshnlqtq6mg13b0@kura4m98.it-net.pl...

  • 4. Data: 2004-11-19 08:16:17
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Thu, 18 Nov 2004 22:05:55 +0100, Ania <a...@o...pl> napisał:

    > Przepraszam ci? ale napis?am dok??dnie o co prosz?. Dok?adnie takie
    > zdanie
    > kaza?a mi doko?czy? moja promotorka w pracy mgr. I szczerze mówi?c
    > my?la?am,
    > zetu znajd? chocia? dwie rón?ne odpowiedzi bo ja dok?adnie pomy?la?am to
    > samo co ty.

    To pisz od razu, ze piszesz magisterkę i trzeba się poprodukować
    teoretycznie.

    ... gdy dobra osobiste zostają naruszonę wogóle bez podstawy prawnej (np
    naruszenie nietykalności osobistej pasażera przez kontrolera), albo gdy
    naruszyciel przekroczy swe uprawnienia (policjant podcas przeszukania
    poniża przeszukiwanego).

    --
    Falkenstein