  • 1. Data: 2009-09-26 18:40:33
    Temat: bank do ktorego nie ma dostepu komornik
    Od: "Rafał Morawski" <b...@y...com>

    Witam,

    Czy jest w Polsce taki bank takie konto do którego nie ma dostępu komornik?

  • 2. Data: 2009-09-26 18:41:31
    Temat: Re: bank do ktorego nie ma dostepu komornik
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 26-09-2009 o 20:40:33 Rafał Morawski <b...@y...com> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Czy jest w Polsce taki bank takie konto do którego nie ma dostepu
    > komornik?

    Tak

    --
    Tomek

  • 3. Data: 2009-09-26 19:46:01
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 26 Sep 2009 20:41:31 +0200, Tomek napisał(a):

    > Tak

    Inny niż NBP i bank spermy? :)

    --
    Pozdrawiam,
    ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 4. Data: 2009-09-26 20:01:56
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 26-09-2009 o 21:46:01 MadMan <m...@n...wp.pl>
    napisał(a):

    > Inny niż NBP i bank spermy? :)

    To może kazus - bankrutuje bank spermy - co z masą upadłościową ;)

    --
    Tomek

  • 5. Data: 2009-09-26 20:46:27
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Rafał Morawski wrote:
    > Witam,
    >
    > Czy jest w Polsce taki bank takie konto do którego nie ma dostepu komornik?

    tak, ten o którym komornik nie wie.

  • 6. Data: 2009-09-26 20:47:03
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tomek wrote:

    > To może kazus - bankrutuje bank spermy - co z masą upadłościową ;)

    wysyłana jest do Afryki.

  • 7. Data: 2009-09-26 21:01:53
    Od: "ZaX" <z...@c...onet.pl>

    > To moĹźe kazus - bankrutuje bank spermy - co z masÄ&#65533;
    upadĹ&#65533;oĹ&#65533;ciowÄ&#65533; ;)

    Możesz wypić.

  • 8. Data: 2009-09-26 21:07:44
    Od: "ZaX" <z...@c...onet.pl>

    Zaznaczam, że nie jestem prawnikiem, ale słyszałem o czymś takim:

    "np. zakłada się polisę na życie z dodatkowym rachunkiem inwestycyjnym, wpłaca
    kasę, przechowuje przez chwilę i likwiduje polisę. Zgodnie z KRiO świadczenie z
    polisy nie podlega egzekucji, nie jest opodatkowane, a skarbówce pokazuje się na
    kontroli polisę z sumą ubezpieczenia 100 PLN, robi banana na gębie i wychodzi.
    dziecinnie proste."

    Ale wypytaj o szczegóły gościa z Nederlanden, czy innego Pocztyliona, jak to
    właściwie jest...