  • Data: 2005-04-20 08:22:47
    Temat: bank - dane osobowe
    Od: "Bartek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam !
    Kilka dni temu rozpocząłem działalność gospodarczą.
    Zdobyłem wszystkie potrzebne dokumenty z urzędu miasta,
    GUS'u i urzędu skarbowego, nadszedł więc czas na założenie
    konta gospodarczego. Konto założyłem w PKO-Inteligo,
    wypełniłem formularz, skontaktowała się ze mną pani która
    potwierdziła telefonicznie wszystkie dane, wczoraj wysłałem
    do Inteligo kserokopie potrzebnych dokumentów.
    Dzisiaj rano zadzwoniła do mnie inna pani... z banku,
    ale nie PKO BP w ramach ktorego działa Inteligo,
    tylko PEKAO SA, czyli z tego co wiem konkurencji PKO,
    proponując mi spotkanie w sprawie załozenia konta,
    oczywiście pani ta znała moje imie i nazwisko.
    Czy ktoś może mi wyjaśnić o co chodzi ?
    Nie sądze aby GUS czy US sprzedawał bankom informacje
    że taki i taki człowiek właśnie otwiera działalność więc będzie
    potrzebował konta, bo to było by już zbyt dużym "przegięciem"
    dlatego jedynym sensownym wyjaśnieniem jest to,
    że ktoś kto pracuje przy obsłudze danych osobowych klientów
    PKO sprzedaje te dane konkurencji... chyba że ktoś ma jakieś inne pomysły ?
    Teraz zaczynam się bać co dzieje się z numerem mojego dowodu osobistego
    i innymi danymi które trafiają w ręce banków...
    Czy jest sens próbować wyjaśnić sprawe w dyrekcji banku ?
    Zgodziłem się na przetwarzanie moich danych osobowych przez PKO BP,
    ale do celów związanych z obsługą mojego konta, a szczytem bezczelności
    jest jeśli te dane trafiają do konkurencji, szczególnie w sytuacji gdy już
    złożyłem wniosek o otworzenie konta i innymi bankami zainteresowany nie
    jestem...
    Czy Grupowicze spotkali się juz z taką sytuacją, i jak to się ma do
    obowiązującego prawa ?
    pozdrawiam
    Bartek