  • 1. Data: 2009-08-15 18:24:56
    Temat: badanie techniczne pojazdu za granica w ue
    Od: Sarpedon <k...@g...com>

    mam pytanie. czy moge podjechac na okresowe badanie techniczne pojazdu
    w innym kraju UE tak, zeby mi wpisali to badanie do dowodu
    rejestracyjnego? czy takie badanie jest uznawane w polsce?

  • 2. Data: 2009-08-16 08:17:49
    Temat: Re: badanie techniczne pojazdu za granica w ue
    Od: "adamo" <s...@s...com>

    > mam pytanie. czy moge podjechac na okresowe badanie techniczne pojazdu
    > w innym kraju UE tak, zeby mi wpisali to badanie do dowodu
    > rejestracyjnego? czy takie badanie jest uznawane w polsce?

    Pewnie, ze mozesz, ale nie bedzie wazne w Polsce.

  • 3. Data: 2009-08-16 08:24:40
    Od: Sarpedon <k...@g...com>

    On 16 Sie, 10:17, "adamo" <s...@s...com> wrote:
    > Pewnie, ze mozesz, ale nie bedzie wazne w Polsce.

    czyli zeby bylo wazne w polsce nalezy wylacznie dokonac badania
    technicznego na polskiej stacji kontroli pojazdow, tak?

  • 4. Data: 2009-08-16 10:25:45
    Od: qnick <r...@o...pl>

    Sarpedon pisze:

    > czyli zeby bylo wazne w polsce nalezy wylacznie dokonac badania
    > technicznego na polskiej stacji kontroli pojazdow, tak?

    Ze względu na to iż pojazd ma odpowiadać warunkom technicznym w kraju
    rejestracji np. posiadać odpowiednie wyposażenie (u nas apteczka i
    kamizelka nie jest wymagana dla auta osobowego a w kraju w którym
    bedziesz chciał dokonać przeglądu będzie wymagana i auto przeglądu nie
    przejdzie no chyba że go doposażysz na czas przeglądu w odpowiednie
    wyposażenie)a i tak nie dostaniesz pieczątki do dowodu bo w różnych
    krajach różnie potwierdza się przegląd techniczny (u nas są to pieczątki
    w dowód rejestracyjny lub drukowane zaświadczenia w określonych
    przypadkach) a za "granica" np. naklejki na tablicach rejestracyjnych
    itd. także różnic jest sporo poza tym diagnosta nie wie jakie ma być
    wyposażenie pojazdu zarejestrowanego w Polsce i skąd ma wiedzieć czego
    wymagać od takiego auta. Pozdrawiam

  • 5. Data: 2009-08-16 16:05:24
    Od: "adamo" <s...@s...com>

    > czyli zeby bylo wazne w polsce nalezy wylacznie dokonac badania
    > technicznego na polskiej stacji kontroli pojazdow, tak?

    tak