  • 1. Data: 2013-09-11 10:55:52
    Temat: automatycznie przedłużająca się umowa
    Od: K <...@...c>

    witam,
    pewna znajoma szkoła nie przedłużyła (nie zapłaciła) kolejnej FV za
    program. firma, przysłała kolejna FV wraz z wezwaniem do zapłaty za
    poprzednią. szkoła programu nie używa od ponad roku.
    gdzieś mi się obiło o uszy, że takie działania (automatyczne umowy) są
    już nielegalne.
    prawda li to?

  • 2. Data: 2013-09-11 11:02:42
    Temat: Re: automatycznie przedłużająca się umowa
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-09-11 10:55, K pisze:
> [...]
    > poprzednią. szkoła programu nie używa od ponad roku.
    > gdzieś mi się obiło o uszy, że takie działania (automatyczne umowy) są

    Zapodaj treść umowy.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2013-09-11 19:04:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "K" <...@...c> napisał w wiadomości
> [...]
    > poprzednią. szkoła programu nie używa od ponad roku.
    > gdzieś mi się obiło o uszy, że takie działania (automatyczne umowy) są

    Szkoła płaci nie za program (bo nei może nabyć jego własności), tylko za
    prawo do jego użytkowania - niezależnie od tego, czy go używa, czy nie.
    Trzebaby zajrzeć - jak proponuje to Liwiusz - do umowy, jak jest
    skonstruowana. Bo najpewniej ona nei tyle się przedłuża, co kolejny rok
    rodzi kolejną opłatę licencyjną. Umowę trzeba pewnie wypowiedzieć i tyle.

  • 4. Data: 2013-09-11 19:41:43

    W dniu 11-09-2013 19:04, Robert Tomasik pisze:
> [...]
    > skonstruowana. Bo najpewniej ona nei tyle się przedłuża, co kolejny rok
    > rodzi kolejną opłatę licencyjną. Umowę trzeba pewnie wypowiedzieć i tyle.

    tez tak mi sie wydaje. umowy jeszcze nie widzialem, ale szkola dostala
    to w prezencie prawdopodobnie od MENu razem z komputerami.