  • 1. Data: 2002-08-10 18:45:24
    Temat: aukcje internetowe
    Od: "Andrzej" <a...@w...pl>

    moja siostra kupila zepsuty telefon na allegro.
    allegro odpowiedzialo ze jest zawarta umowa miedzy sprzedjacym a kupujacym i
    spokojnie mozna zglosic ten fakt na policje. chcialem sie dowiedziec jak to
    naprawde wyglada. jakie przepisy o tym decyduja. jak wyglada procedura z tym
    zwiazana. jesli sie ktos orientuje to niech da znac.
    pozdrawiam
    --
    Andrzej

  • 2. Data: 2002-08-11 12:05:51
    Temat: Re: aukcje internetowe
    Od: "Wieslaw Tomczak" <t...@q...pl>

    Użytkownik "Andrzej" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    tym
    > zwiazana. jesli sie ktos orientuje to niech da znac.

    To prawda, Allegro tylko posredniczy, a oszustem okazal sie
    sprzedawca, transakcja zostala zawarta pomiedzy sprzedajacym a kupujacym, i
    pomiedzy nimi jest spor.
    WT

  • 3. Data: 2002-08-11 12:44:41
    Od: "Andrzej" <a...@w...pl>

    ok to wiem. tylko czy narmalnie jak pojde na policje to przyjma maje
    zgloszenie i da sie to jakos zalatwic?

    --
    Andrzej

  • 4. Data: 2002-08-11 19:22:29
    Od: "Adamos" <a...@w...pl>

    > ok to wiem. tylko czy narmalnie jak pojde na policje to przyjma maje
    > zgloszenie i da sie to jakos zalatwic?
    >
    > --
    > Andrzej

    Czytalem jakis czas temu ze allegro zwraca pieniazki jesli sprzedajacy okaze
    sie oszustem, jednak max kwota nie moze przekroczyc z tego co pamietam ok
    350zl, jak to wyglada w praktyce niestety nie wiem, ale na poczatek
    proponowalbym przedstawienie calej sprawy zespolowi allegro. Życze
    pozytywnego zakonczdenia sprawy.
    Adamos
    gg 990369

  • 5. Data: 2002-08-13 13:12:13
    Od: p...@f...onet.pl (Piotr Oslowski)

    Dnia Sat, 10 Aug 2002 20:45:24 +0200, "Andrzej" <a...@w...pl>
    napisał(a):

    >moja siostra kupila zepsuty telefon na allegro.
    >allegro odpowiedzialo ze jest zawarta umowa miedzy sprzedjacym a kupujacym i
    >spokojnie mozna zglosic ten fakt na policje. chcialem sie dowiedziec jak to
    (ciach)

    Witam!

    Na policji mozna i trzeba to zglosic i nawet sie zdarza, ze policja
    "lapie" przestepce z allegro.

    Powodzenia.

    Piotrek