  • 11. Data: 2015-08-24 09:22:21
    Temat: Re: atak na dziecko
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.08.2015 o 09:18, noname pisze:

> [...]
    > "wierzący"(?) - taka koniunkcja?) w PD + JK . Po czynach ich poznacie, np.
    > ostatnio (24 lipca) została przegłosowana - sprawdźcie czyimi głosami
    > (podobno niebezpieczna i kosmicznie droga) nowa _obowiązkowa_ szczepionka
    > dla naszych dzidziusiów: na HPV (Gardasil). Maluszki dostana w tyłek kolejna
    > chemię. Wiem co mówię - tegoż właśnie mojego syna uratowała ..homeopatka,
    > lekarstwem był ..sok z cebuli. Po roku faszerowania prochami przez "ludzi
    > zarabiających na utrzymanie", po miesiącu, objawy ustąpiły i dziecko po dziś

    Osoby tak durne jak ty nie powinny mieć prawa do rozmnażania. A już na
    pewno do wychowywania dzieci.

    XXI wiek a debile nadal wierzą tym parszywym oszustom homeopatom... Co
    może jeszcze praktykujesz? Zamawianie? Odczynianie uroków? Leczenie
    modlitwą? Czy może wkładaniem do pieca na trzy zdrowaśki?

    A szczepionka jest ważna i potrzebna. Oczywiście lobby religijnych
    oszołomów ma w dupie własne dzieci i wychodzą z założenia, że jak się
    HPV zaraziła to znaczy że się puszczała, więc jeśli raka od tego
    dostanie, to niech zdycha.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 12. Data: 2015-08-24 09:23:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.08.2015 o 08:50, Maciek pisze:
    > Sorki, ale cebulą jeszcze nikt z czegoś więcej niż przeziębienia nie
    > wyleczył. Nawet gdy był homeopatą. Taki mamy klimat.

    ZWŁASZCZA jeśli był homeopatą.

    Homeopatia to oszustwo.

    Homeopaci to oszuści (lub ogłupiałe oszołomy).

  • 13. Data: 2015-08-24 10:51:20
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    >... cebulą jeszcze nikt z czegoś więcej niż przeziębienia nie
    > wyleczył.

    Za mało wiesz o cebuli, pocztaj sobie, jej lecznicze właściwości zajmują w
    każdej książce o ziłolecznictwie zwykle 3 razy tyle co innym zielu.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 14. Data: 2015-08-24 11:15:08
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .08.2015 o 09:01 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Nie wyciągaj i nie karm idiotki.

    Chwileczkie...
    Chcesz decydować, kto, z kim, o czym i jak ma dyskutować na grupie stricte
    dyskusyjnej?
    Nie Stokrotka, ale wręcz _każdy_ użytkownik NNTP może tobą podłogę
    powycierać, jeśli się nie brzydzi.

    Tu "idiotka", a wcześniej "nieletnie k*rewki" - Liwiusz musi być bardzo
    samotnym człowiekiem. O tym świadczy też kompulsywne pisanie na grupy w
    poszukiwaniu kontaktu z ludźmi.
    Ech...

    EOT

    --
    Trefniś

  • 15. Data: 2015-08-24 11:17:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-24 o 11:15, Trefniś pisze:

    > Chwileczkie...
    > Chcesz decydować, kto, z kim, o czym i jak ma dyskutować na grupie
    > stricte dyskusyjnej?

    Widzę, że nie znasz zasady nie karmienia trolli.

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2015-08-24 11:20:51
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 24.08.2015 o 11:15, Trefniś pisze:

    > Chwileczkie...
    > Chcesz decydować, kto, z kim, o czym i jak ma dyskutować na grupie stricte
    > dyskusyjnej?

    Nie chce decydować, tylko uświadamia nieuświadomionego o tym co wiedzą
    wszyscy.

    Swoją drogą, Liwiuszu - w Thunderbirdzie masz opcję "ignoruj odpowiedzi"
    i wtedy niegroźne Ci są wyciąganie z KF i karmienie. Po prostu tak jakby
    dla Ciebie nie istniała - nie widzisz ani jej postów ani odpowiedzi na nie.

    Szkoda że takiej opcji nie było kiedy jeszcze Usenet jeszcze żył.

    p. m.

  • 17. Data: 2015-08-24 11:47:25
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Widzę, że nie znasz zasady nie karmienia trolli.

    Widzę, że nie znasz zasady "braku jednomyślności" także w uznawaniu za trolla :-)

    --
    A. Filip
    Kiedy mówi się o trollach, stoją one w przedsionku. (Przysłowie szwedzkie)

  • 18. Data: 2015-08-24 12:04:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-24 o 11:47, A. Filip pisze:

    > Widzę, że nie znasz zasady "braku jednomyślności" także w uznawaniu za trolla :-)

    Znam zasadę. I dlatego (z braku dyktatora) usenet wymarł ;)

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2015-08-24 12:18:32
    Temat: Trolli ci u nas dostatek a "trolli" to już zatrzęsienie [Was: atak na dziecko]
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Znam zasadę. I dlatego (z braku dyktatora) usenet wymarł ;)

    Pożądasz grupy news:pl.soc.prawo.moderowana (auto-moderowana)? :-)

    --
    A. Filip
    O trzy rzeczy trzeba się modlić: o dobrego króla, o dobry rok i o dobry sen.

  • 20. Data: 2015-08-24 12:28:32
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .08.2015 o 11:20 m <m...@g...com> pisze:

    > Nie chce decydować, tylko uświadamia nieuświadomionego o tym co wiedzą
    > wszyscy.

    "Nie wyciągaj, nie karm" - to forma żądania, nie uświadamiania!
    Niech to pisze na Berdyczów!
    :)

> [...]
    > nie.
    >
    > Szkoda że takiej opcji nie było kiedy jeszcze Usenet jeszcze żył.

    L. to niższa forma trollizmu - on się _karmi_ obrzucaniem błotem innych
    (pisałem, jakich używa epitetów).
    To charakterystyczne dla osobników z ego przerośniętym jak prostata.

    --
    Trefniś