  • 1. Data: 2002-07-16 08:45:52
    Temat: art. 777 § 1 pkt. 4 k.p.c.
    Od: "S&R" <j...@w...pl>

    Witam Grupowiczów

    Mam do Was pytanie:
    chcę sprzedać samochód na raty (bez udziału banku, itp.) i mam problem w
    jaki sposób zagwarantować zapłatę reszty ceny sprzedaży.
    W k.p.c (jak w temacie) jest wzmianka tylko o akcie notarialnym, czy jest
    inny przepis (sam nie mogę nic znaleźć) który można zastosować do umowy
    kupna-sprzedaży?

    --
    pozdrawiam
    Sławek

  • 2. Data: 2002-07-16 09:24:34
    Temat: RE: art. 777 § 1 pkt. 4 k.p.c.
    Od: r...@i...pl (BOHO)

[...]

    A jestes przedsiebiorca - patrz. art 583 § 1.kc.

    BOHO

    ---------------------------R-E-K-L-A-M-A------------
    Bezplatne czlonkostwo w Klubie Wakacyjnym
    Pierwszy wyjazd za cene serwisowo-rezerwacyjna
    http://www.klubwakacyjny.pl/klub_rejestracja.html

  • 3. Data: 2002-07-16 09:57:01
    Od: "S&R" <j...@w...pl>

    Serdeczne podziękowania.