  • 1. Data: 2005-02-10 17:06:21
    Temat: art.63a &1 KW
    Od: "Darek" <n...@w...pl>

    Witam,
    czy ktoś z was może mi powiedzieć z jakiego kodeksu pochodzi dany artykuł,
    kolega dostał go za wkładanie ulotek za wycieraczki ( wiem, wiem nalezało
    się itp..), ale ja jestem ciekawy jak ten artykuł ma się do wkładanie
    "ulotek - mandatów" za nie zapłacenie za postój w centrum w-wy
    pozdarwiam
    darek

  • 2. Data: 2005-02-10 17:27:41
    Temat: Re: art.63a &1 KW
    Od: "Kaiser Souza" <k...@g...pl>

    -----Kodeks Wykroczen

    > kolega dostał go za wkładanie ulotek za wycieraczki ( wiem, wiem nalezało
    > się itp..), ale ja jestem ciekawy jak ten artykuł ma się do wkładanie
    > "ulotek - mandatów" za nie zapłacenie za postój w centrum w-wy
    -----ten przepis przewiduje kare za nielegalne ogloszenia w miejscu
    publicznym. Czyli bez zgody zarzadzajacego miejscem publicznym. proste??
    pzdr
    mk