  • 1. Data: 2005-02-10 15:31:50
    Temat: Wpis do rejestru karnego
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Czy wyrok w zawieszeniu z art. 178a par. 2 kk jest umieszczany w KRK i na
    jak długo ???

    Proszę o możliwe podanie podstawy prawnej.

  • 2. Data: 2005-02-10 15:43:03
    Temat: Re: Wpis do rejestru karnego
    Od: "Pawel Kozik" <p...@n...pl>

    > Czy wyrok w zawieszeniu z art. 178a par. 2 kk jest umieszczany w KRK i na
    > jak długo ???
    >
    > Proszę o możliwe podanie podstawy prawnej.

    naturalnie, na 5 lat, na wniosek moga 'wymazac' po 3 latach.
    podstawa - to przestepstwo zatem podlega wpisowi do krp

  • 3. Data: 2005-02-10 16:09:26
    Od: "R.K." <...@w...pl>

    Użytkownik "Pawel Kozik" <p...@n...pl> napisał w wiadomości

    > naturalnie, na 5 lat, na wniosek moga 'wymazac' po 3 latach.
    > podstawa - to przestepstwo zatem podlega wpisowi do krp

    No nie wiem czy rzeczywiscie naturalnie :)
    A co kolega powie na tresc art 76 § 1 k.k. ?
    pozdr

  • 4. Data: 2005-02-10 16:10:06
    Od: "R.K." <...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy wyrok w zawieszeniu z art. 178a par. 2 kk jest umieszczany w KRK i na
    > jak długo ???
    >
    > Proszę o możliwe podanie podstawy prawnej.

    Jaki okres proby i czy ta osoba ma jeszcze jakies
    wyroki karne skazujace na koncie?
    pozdr

  • 5. Data: 2005-02-10 18:55:52
    Od: "Slawek" <s...@i...pl>

    Witam

    A jaka jest różnica pomiędzy środkiem karnym, a karą ? Mam tu na myśli
    grzywnę, a świadczenie pieniężne.
    No i jak ma się art. 76 paragraf 2 do art. 107 paragraf 4 w obu przypadkach
    jest grzywna ?

    Dzięki za odp. i pozdrawiam Sławek

  • 6. Data: 2005-02-10 18:59:57
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "R.K." <...@w...pl> napisał
    > Jaki okres proby i czy ta osoba ma jeszcze jakies
    > wyroki karne skazujace na koncie?

    6 m-cy na 3 lata. Nie karany.

  • 7. Data: 2005-02-10 19:13:03
    Od: "Kaiser Souza" <k...@g...pl>

    > 6 m-cy na 3 lata. Nie karany.
    ----zatarcie skazania ulega zatarciu z mocy prawa pol roku po zakonczeniu
    okresu proby, czyli po tych 3 latach. Wtedy usuwane jest automatycznie z
    rejestru skazanych
    pozdro
    mk

  • 8. Data: 2005-02-10 19:20:16
    Od: "Kaiser Souza" <k...@g...pl>

    tzn skazanie ulega zatarciu :)
    pzdr
    mk

  • 9. Data: 2005-02-10 19:29:33
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Slawek napisał(a):
    > A jaka jest różnica pomiędzy środkiem karnym, a karą ? Mam tu na myśli
    > grzywnę, a świadczenie pieniężne.

    różnica w czym?
    kary to pozbawienie, ograniczenie wolności i grzywna; reszta środki karne

    > No i jak ma się art. 76 paragraf 2 do art. 107 paragraf 4 w obu przypadkach
    > jest grzywna ?

    zawieszenie jest przypadkiem szczególnym

    KG

  • 10. Data: 2005-02-10 19:40:11

    Użytkownik "Pawel Kozik" <p...@n...pl> napisał w wiadomości

    > .
    > podstawa - to przestepstwo zatem podlega wpisowi do krp

    Co to jest krp ? Krajowy Rejestr ...Przestepstw ?:)
    Z kontekstu wypowiedzi wnioskuje, ze tak :)
    Pozdr