  • 1. Data: 2006-03-21 12:09:50
    Temat: Problem z odzyskaniem kasy z assistance sam.
    Od: "Rafal" <r...@o...pl>

    Na poczatku stycznia mialem problem z samochodem i skorzystalem z oplaconego
    Assistance. Jako ze bylo to daleko od domu, spedzilem dwie noce w hotelu, za co
    zgodnie z umowa powinienem dostac zwrot kosztow.
    Jednak firma u ktorej mam Assistance totalnie robi mnie w konia i uchyla sie od
    zwrotu poniesionych przezemnie kosztow, pomimo ze termin 30 dni zawarty w umowie
    dawno minal.
    Czy moge w takim wypadku domagac sie od tej firmy jakiegos zadoscuczynienia
    finansowego za niewywiazanie sie z umowy i przetrzymywanie naleznej mi kwoty?

  • 2. Data: 2006-03-21 12:26:45
    Temat: Re: Problem z odzyskaniem kasy z assistance sam.
    Od: buraxta <b...@g...com>

    Rafal wrote:
    > Czy moge w takim wypadku domagac sie od tej firmy jakiegos zadoscuczynienia
    > finansowego za niewywiazanie sie z umowy i przetrzymywanie naleznej mi kwoty?

    Odsetki ustawowe.

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\