  • 1. Data: 2006-03-21 13:37:04
    Temat: zdjęcie z radaru z niewidocznym kierowca
    Od: "ds" <1...@f...onet.pl>

    Mam pytanie Czy muszę przyjąć mandat za przekroczenie prędkości
    udokumentowane zdjęciem z radaru na którym nie widać kierowcy W samochodzie
    było 4 osoby a właścicielem samochodu jest osoba nie posiadająca nawet prawa
    jazdy
    ds

  • 2. Data: 2006-03-21 13:51:16
    Temat: Re: zdjęcie z radaru z niewidocznym kierowca
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    ds wrote:
> [...]
    > było 4 osoby a właścicielem samochodu jest osoba nie posiadająca nawet prawa

    Jak nie kierowałeś to nie musisz.
    Jak kierowałeś i przekroczyłeś prędkość, to po co zadajesz głupie pytania.

  • 3. Data: 2006-03-21 20:55:20
    Od: tarcamion <t...@l...tlen.pl>

    ds napisał(a):
> [...]
    > było 4 osoby a właścicielem samochodu jest osoba nie posiadająca nawet prawa

    Pewnie, że nie musisz przyjąć, bo na logikę, jak samochód może jechać
    bez kierowcy. A jeśli kierowca był, ale był niewidoczny to sprawa do
    Archiwum X.

  • 4. Data: 2006-03-22 12:59:57
    Od: "sky" <s...@o...pl>

    ja bym zrobil tak ze jesli bylbym wlascicielem pojazdu i dostalbym wezwanie po
    mandat /przy nieczytelnej twarzy osoby kierujacej/ to

    - mandat powinni ci wystawic w 30 dni ! potem nie moga !

    - przy wezwaniu w charakterze obwinionego o wykroczenie / ukaranie w trybie
    mandatowym/ - nie przyjmowalbym mandatu i odmowilbym skladania wyjasnien przy
    ewentualnym przesluchaniu jako obwiniony /jeslibyly spisywany bylby protokol
    przesluchania obwinionego w sprawie o wykroczenie w zwiazku z nieprzyjetym
    mandatem karnym/ - /jest jakas minimalna szansa ze sobie odpuszcza sobie :)/

    - jak cie beda straszyc ze cie ukarza za niewskazanie osoby kierujacej to
    powiedz ze poskarzysz sie na to ze probuja od ciebie wymusic zeznania :)

    - potem jesli ewentualnie bylaby sprawa w sadzie grodzkim bym mowil ze nie
    pamietam czy tego dnia jechalem samochodzem, i ponadto powiedzial na osobe
    zmarla /ze jej pozyczalem wtedy czesto samochod, tylko upewnij sie czy osoba
    zmarla w czasie zdarzenia drogowego miala prawo jazdy :), osoba zmarla powinna
    umrzec miedzy data zdarzenia drogowego a sprawa w sadzie grodzkim :) /

    - twoim pasazerowie jak dostana ewentualne wezwania /pewnie jako swiadkowie/- to
    niech mowia ze to bylo dawno temu i ze oni czesto jezdza samochodem i nie
    pamietaja czy tego dnia jechali z toba :)/

    - jesli S.G. cie ukarze mimo to to pamietaj ze oprocz mandatu zaplacisz jeszcze
    100 zl kosztow sadowych :) to jest ten minus "tłuczenia sie sądach" przy tak
    błachych sprawach :)

    taktyka bardzo niepewna ale mysle ze sprawa jest do ogarniecia :)
    nie wiem co na to inni z forum ???

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2006-03-22 13:15:22
    Od: s...@o...pl

    do tego wszystkiego ponadto przyznanie sie kierujacego do popelnienia
    wykroczenia /przekroczenie predkosci/ bedzie na pewno "samopodpierdoleniem się"
    o popełnienie wykroczenia kierowania pojazdem bez uprawnień /jesli nie byly
    wydane/ a nawet sprawy karnej w przypadku kierowanie pojazdem jesli prawo jazdy
    bylo zabrane orzeczeniem środka karnego w postaci zakazu prowadzenia pojazdów
    /244 k.k./

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2006-03-22 14:12:54
    Od: "sky" <s...@o...pl>

    mozesz tez pisac do sadu o jakies kolejne wnioski dowodowe zeby przedluzyc cala
    sprawe przed sadem grodzkim. ale to dopiero jak beda papiery zlozone w sadzie
    grodzkim. odpowiednie wzory moge ci dostarczyc. moje gg to 2475019

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2006-03-22 15:26:30
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

> [...]
    > było 4 osoby a właścicielem samochodu jest osoba nie posiadająca nawet prawa

    A czy nie można być takim pijanym że się nie pamięta kto wtedy kierował i z kim
    się jechało. Przecież uchlać się wolno. Albo ze samochodem kierował wynajęty na
    postoju taksówkarz bo towarzystwo było na bani. Tomek