  • 1. Data: 2004-01-27 19:33:20
    Temat: aplikacja kuratorska - pytanie
    Od: "Arnika" <a...@a...pl>

    Mam serdeczną prośbę o udzielenie mi informacji na temat aplikacji
    kuratorkiej. Wiem tyle, ile wyczytałam w ustawie, ale interesuje mnie jak
    jest w praktyce. Czy o aplikacje mogę się starać zaraz po skończeniu
    studiów, czy są jakieś koszty aplikacji i egzaminu i czy faktycznie tak
    trudno się dostać? Za wszystkie informacje serdeczne dzięki.
    Arnika

  • 2. Data: 2004-02-11 14:57:46
    Temat: Re: aplikacja kuratorska - pytanie
    Od: "kwizak" <k...@w...pl>

    jestem na pierwszym roku Prawa i tam we "wstepie do prawoznawstwa"
    wyczytalem, ze aplikacji wymagaja tylko zawody tj. adwokat, notariusz, radca
    prawny, sedzia, prokurator. Pozniej napisane bylo, ze sa zawody, ktore
    wymagaja TYLKO ukonczenia studiow prawniczych i do takich zaliczony byl
    wlasnie kurator sadowy.... moze cos nie tak wyczytalem, ale o ile sobie
    przypomian, to wlasnie tak bylo...
    zrodlo to: "wstep do prawoznawstwa" Andrzej Korybski Wyd. UMCS Lublin 2003

  • 3. Data: 2004-02-15 18:24:33
    Od: "Jan Kowalski" <o...@m...com>

    Jako student prawa powinieneś wiedzieć że odpowiedź jest w ustawach - vide
    ustawa z dnia 27 lipca 2001 r. o kuratorach sądowych (Dz. U. z Nr 98, poz.
    1071).

    M.