  • 1. Data: 2004-01-27 16:29:56
    Temat: firmy windykacyjne
    Od: "chuda" <c...@w...pl>

    czy moze ktos sie orientuje jak działaja firmy windykacyjne??
    chodzi mi o to, ze od znajomej pozyczyłam kase, ktora przesłała mi na konto.
    nie spisywalam z nia zadnej umowy pozyczki, ani nic innego, istnieje tylko
    przelew na konto.
    moje pytanie jest takie: jak to wyglada w firmie windykacyjnej, czy moga
    sprzedac wszystko co jest w mieszkaniu, czy moga tez zlicytowac mieszkanie?
    pozdrawiam
    chuda

  • 2. Data: 2004-01-27 17:24:24
    Temat: Re: firmy windykacyjne
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    Użytkownik "chuda" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    > czy moze ktos sie orientuje jak działaja firmy windykacyjne??

    ci co czytaja grupe/archiwum to juz wiele o nich wiedza

    > chodzi mi o to, ze od znajomej pozyczyłam kase, ktora przesłała mi na
    konto.
    > nie spisywalam z nia zadnej umowy pozyczki, ani nic innego, istnieje tylko
    > przelew na konto.

    czyzbys niezamierzala oddac pozyczonych pieniazkow?

    > moje pytanie jest takie: jak to wyglada w firmie windykacyjnej, czy moga
    > sprzedac wszystko co jest w mieszkaniu, czy moga tez zlicytowac
    mieszkanie?

    firma windykacyjna dzial tak, ze jej glownym celem jest przekonanie dluznika
    do oddania dlugu. jezeli ten nie oddaje to taka firma wnosi pozew do sadu, a
    nastepnie, z wyrokiem idzie do komornika.

  • 3. Data: 2004-01-27 17:37:03
    Od: "R De" <s...@p...onet.pl>

    Pieniądze powinnaś oddać, bo tak będzie ładnie.
    Jeśli chodzi o firmy windykacyjne, to działają tak, że pobierają od
    wierzyciela zaliczkę i na tym się kończy. Pewnie, że przyślą list jeden,
    potem drugi, ale przesyłką zwykłą, czyli tak, jak by w ogóle nie wysyłali.
    Nawet jeżeli nie pobiorą zaliczki, to po stwierdzeniu nieściągalności
    dłużnika, poproszą o zwrot kosztów, nie wykonując na ogól żadnej pracy, a
    podliczają całkiem nieźle.

    W tym czy innym wypadku - oddaj kasę.

  • 4. Data: 2004-01-27 17:48:34
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    Pemakai "chuda" kemenangan <27 sty 2004> menyalin :

    > moje pytanie jest takie: jak to wyglada w firmie windykacyjnej, czy moga
    > sprzedac wszystko co jest w mieszkaniu, czy moga tez zlicytowac mieszkanie?

    ej, ej, ej. Spokojnie, "firma windykacyjna" to nie komornik. Mowiac szczerze, to
    oficjalnie gowno moga, tak
    jak odpisywalismy na postry kolezanki dotyczace ztm i firmy windakycjnej. A praktyce
    sprowadza sie to do
    tego, ze kryje sie za tym kilku bardziej wyszczekanych kolesi, kilku duzych lysych
    panow, i nekaja dana
    osobe roznymi bzdurami, jak wpisywanie na Wielka Czarna Liste Zlych Dluznikow, jakies
    pisma, najscia,
    telefony itd., itp. A teraz uwazaj: to zlodzieje w wiekszosci, i trzeba to powiedziec
    bez zbytnich ceregieli,
    zeruja na ludzkiej naiwnosci, i Twojej jako kilenta zadajac np. 500zl z gory i 20%
    odzyskanej sumy, karmiac
    Cie bzdurami ze maja "powiazania" z CBŚ cokolwiek by to mialo znaczyc i
    pozyczkobiorcy, ktory nie
    bedzie mial dosc odwagi zeby podac ich do sadu za naruszanie ustawy o ochorny danych
    osobowych,
    najscie, znieslawienia, w poprzednich postach jeden z grupowiczow przytoczyl
    odpowiednie artykuly.

    --
    huski
    huski@(u_s_u_n-t_o)interia.pl

  • 5. Data: 2004-01-27 18:10:03
    Od: "chuda" <c...@w...pl>

    JA CHCE ODDAĆ KASE!!!!!!!
    tylko mam problem z uzyskaniem większej kwoty <ponad 10 tys> na chwile
    obecna, nawet o kredycie nie moge myśleć...
    a teraz jeszcze staciłam prace!! :(:(:(:(:(:(:(:(:(

  • 6. Data: 2004-01-27 18:10:33
    Od: "chuda" <c...@w...pl>

    JA CHCE ODDAĆ KASE!!!!!!!

  • 7. Data: 2004-01-27 18:14:14
    Od: "R De" <s...@p...onet.pl>

    No to się dogadaj z koleżanką, a nie pytaj o firmy windykacyjne.