    From: "MałGosia" <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: apelacja od wpisu do KW - ile kosztuje?
    Date: Thu, 29 Nov 2007 18:55:54 +0100

    pavka napisał
    > Jak w temacie - dostalem informacje o wpisie do KW , chce to
    > zaskarzyc
    > ile kosztuje wniesienie apelacji?

    Nigdy nie pamietam (chyba 100 zł, ale byc moze tyle jest od skargi a
    od apelacji mniej), a w ustawie to nie jest takie do konca oczywiste,
    jak wszystko zreszta co ksiag wieczystych dotyczy. Ale tego dowiesz
    sie skladajac apelacje. Takie pismo nie musi byc tez oplacone z chwila
    zlozenia, sad nie zwraca tego z powodu nieoplacenia, tylko wzywa o
    odpowiednia oplate.
    Nie wiem, czego sprawa dotyczy, ale moze apelacja nie jest konieczna i
    wystarczylby wniosek o sprostowanie wpisu?

    > Czy potrzebne sa jakies specjalne formularze do tego?

    Nie.

    pozdrawiam
    Gosia