eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoanulowanie wycieczki last-minute › anulowanie wycieczki last-minute
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: MZ <m...@...pl.usun.koncowke>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: anulowanie wycieczki last-minute
    Date: Thu, 24 Jan 2008 09:44:25 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 16
    Message-ID: <fn9j59$vg1$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-89.171.87.200.crowley.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1201164265 32257 89.171.87.200 (24 Jan 2008 08:44:25 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 24 Jan 2008 08:44:25 +0000 (UTC)
    X-Sender: YTv3BAtj2/mw+n9NzwvQkw==
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.6 (X11/20071022)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:512790
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam.

    Znalazłem w biurze podróży b. atrakcyjną cenowo wycieczkę (poniżej 5%
    normalnej wartości). Wypełniłem na stronie wszystkie dane, po czym
    zapłaciłem za wycieczkę mTransferem.
    Dziś dostałem zwrot pieniędzy z mailową informacją, że kwota została
    błędnie obliczona.
    Czy mogę w jakiś sposób wyegzekwować wykonanie tej usługi, czy raczej
    nie mam szans, ze względu na dużą różnicę między normalną ceną a tą,
    jaką zapłaciłem? Czy w momencie kiedy zapłaciłem, umowa została zawarta
    i mogę domagać się jej wykonania?

    --
    Pozdrawiam

    MZ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1