  • 1. Data: 2006-07-18 11:45:13
    Temat: kontrolerzy biletowi a zul bez zameldowania
    Od: "John Serin" <j...@m...com>

    Niedawno byłem świadkiem kontroli biletów w autobusie i zatrzymany
    został jakiś żulik. Legitymował się nowym dowodem, ale zdaję się, że nie
    miał wpisanego adresu zameldowania. Gdzie w takiej sytuacji wysyłają
    mandat delikwentowi, przypadkiem nie na drzewo?

  • 2. Data: 2006-07-18 17:51:22
    Temat: Re: kontrolerzy biletowi a zul bez zameldowania
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik John Serin napisał:

> [...]
    > miał wpisanego adresu zameldowania. Gdzie w takiej sytuacji wysyłają
    > mandat delikwentowi, przypadkiem nie na drzewo?

    w ogole nie wypisuja... szkoda czasu i papieru.

  • 3. Data: 2006-07-18 19:45:02
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@g...pl>

    Natomiast jeśli natkną się na przeciętnego obywatela, który ma dowód
    osobisty, ale bez adresu zameldowania, bo tacy się zdarzają, to co wtedy ?
    Jaka jest procedura ?

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    ==>> http://poszukiwane.3mam.net/ !!!! > http://grupy.3mam.net

  • 4. Data: 2006-07-19 06:07:22
    Od: "Negatyw" <n...@U...o2.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:9xlaxqxgar2y.sgxl3pt5dnl1$.dlg@40tude.net...

    > Jaka jest procedura ?

    Pozwolę sobie, tak na marginesie:
    Mam co prawda bilet miesięczny, ale stałem ostatnio w kolejce w Sądzie w Pniu
    (za księgą wieczystą)i widziałem w gablotach, że 90% tematów pochodzi z MPK.
    Oczywiście z adnotacją Sądu "sprawę umożono" lub "sprawę zawieszono".
    Czyżby (ze względu na niski współczynnik szkodliwości społecznej) - te tematy
    się z czasem "rozmydlały"?

    Pozdro

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl
    ----------------------

  • 5. Data: 2006-07-19 06:35:45
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Negatyw napisał(a):
> [...]
    > zawieszono".
    > Czyżby (ze względu na niski współczynnik szkodliwości społecznej) - te

    To są roszczenia cywilne, więc niska szkodliwość nie ma z tym nic wspólnego.
    A ogłoszenia które widziałeś wynikają zapewne z tego, że nie został
    wskazany prawidłowy adres pozwanego, co powodowało najpierw zawieszenie
    sprawy, a jak już odleżała się 3 lata - umorzenie.

    KG

  • 6. Data: 2006-07-19 06:47:25
    Od: "Negatyw" <n...@U...o2.pl>

    > że nie został wskazany prawidłowy adres pozwanego

    A ja już miałem nadzieję... ;)

    Pozdro

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl