  • 1. Data: 2005-06-13 23:09:52
    Temat: aneks do umowy
    Od: " Tomasz " <t...@p...onet.pl>

    Witam.

    Czy jeżeli pracodawca podsuwa mi do podpisania aneks do umowy, który jest dla
    mnie niekorzystny (na przykład zwiększa zakres obowiązków bez zwiększenia
    wynagordzenia) i ja odmawiam podpisania, to czy może to być powodem do
    wypowiedzenia ?
    Sytuacja mnie nie dotyczy, ale jestem ciekawy.

    Tomasz

  • 2. Data: 2005-06-14 01:00:25
    Temat: Re: aneks do umowy
    Od: "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Użytkownik " Tomasz " <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:5a9f.000002a7.42ae1240@newsgate.onet.pl...
> [...]
    > wypowiedzenia ?
    > Sytuacja mnie nie dotyczy, ale jestem ciekawy.

    Oczywiście że tak, jeżeli umowa przewiduje możliwość wcześniejszego
    rozwiązania za wypowiedzeniem ze strony pracodawcy.

    L.