  • 1. Data: 2010-01-07 15:41:54
    Temat: amortyzatory a gwarancja
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    witajcie
    wymieniłem znajomemu amortyzatory (nie jestem warsztatem zwykła
    uprzejmość) w gwarancji jednak doczytał, że musi mieć podpis serwisu
    który montował te amortyzatory aby w razie reklamacji móc skorzystać z
    gwarancji. Czy to jest zgodne z prawem? Bo coś czuje, że nie. Z góry
    dziękuje za informację. I jeszcze jedno jak się ma tutaj zastosowanie
    niezgodności towaru z umową? Jak wiadomo amortyzator jest elementem
    który podczas eksploatacji się zużywa.

    --
    krzysiek82

  • 2. Data: 2010-01-07 15:45:09
    Temat: Re: amortyzatory a gwarancja
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    krzysiek82 pisze:
> [...]
    > który montował te amortyzatory aby w razie reklamacji móc skorzystać z
    > gwarancji. Czy to jest zgodne z prawem? Bo coś czuje, że nie. Z góry

    Jest to zgodne z prawem.

    > dziękuje za informację. I jeszcze jedno jak się ma tutaj zastosowanie
    > niezgodności towaru z umową? Jak wiadomo amortyzator jest elementem
    > który podczas eksploatacji się zużywa.

    Czyli zgodnie z umową się zużył.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-01-07 16:10:15
    Od: gacek <g...@w...pl>

    Liwiusz wrote:

    > Jest to zgodne z prawem.

    > Czyli zgodnie z umową się zużył.

    Chyba że sprzedawca powiedział mu, że pojeździ co najmniej 20kkm, a
    zużyją się po 3kkm. czy nie?

    gacek

  • 4. Data: 2010-01-07 18:03:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    gacek pisze:

    > Chyba że sprzedawca powiedział mu, że pojeździ co najmniej 20kkm, a
    > zużyją się po 3kkm. czy nie?

    Może i tak, ale czy któryś sprzedawca tak gwarantuje to w umowie?

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2010-01-07 21:51:50
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu>

> [...]
    > uprzejmość) w gwarancji jednak doczytał, że musi mieć podpis serwisu który
    > montował te amortyzatory aby w razie reklamacji móc skorzystać z

    Nieprawidłowe założenie amorka może go błyskiem uszkodzić.

  • 6. Data: 2010-01-08 08:47:50
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    Zygmunt pisze:
    > Nieprawidłowe założenie amorka może go błyskiem uszkodzić.

    to prawda dlatego wszystko przy aucie robie sam, bo dosyć partaczy już w
    życiu widziałem. Natomiast czy można warunkować, że montaż w serwisie =
    prawidłowy montaż?

    --
    krzysiek82

  • 7. Data: 2010-01-08 09:01:04
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-01-08 09:47, krzysiek82 pisze:

    > to prawda dlatego wszystko przy aucie robie sam, bo dosyć partaczy już w
    > życiu widziałem. Natomiast czy można warunkować, że montaż w serwisie =
    > prawidłowy montaż?

    Przecież gwarancja nie jest obowiązkowa.
    Jeżeli chcesz z niej skorzystać musisz zastosować się do wymagań
    producenta. Jeżeli nie stosujesz się do tych warunków to oczywiście
    rezygnujesz z gwarancji.
    Zawsze masz prawo do dwuletniej niezgodności towaru z umową. :)

    --
    spp

  • 8. Data: 2010-01-08 23:01:06
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    krzysiek82 pisze:
> [...]
    > uprzejmość) w gwarancji jednak doczytał, że musi mieć podpis serwisu
    > który montował te amortyzatory aby w razie reklamacji móc skorzystać z

    No to musisz teraz iść i się podpisać :)