  • 1. Data: 2003-09-29 19:01:51
    Temat: amortyzacja - koszty jak?
    Od: "Artur Śpiewak" <d...@w...pl>

    Hej

    Wynajmuje od 1995 roku lokal uzytkowy. W umowie mam wpisane: "zwrot kosztow
    przystosowania lokalu po rozwiazaniu umowy plus inflacja minus amortyzacja".
    W jaki sposob wyliczyc zwrot kosztow poniesionych na przystosowanie lokalu w
    chwili rozwiazania umowy?

    Koszt remontu byl zatwierdzony w umowie przez najemce.

    Prosze o jakies stronki z przykladami o ile to mozliwe.

    Pozdrawiam
    arti

  • 2. Data: 2003-09-29 21:02:09
    Temat: Re: amortyzacja - koszty jak?
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Artur Śpiewak" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Koszt remontu byl zatwierdzony w umowie przez najemce.
    >
    > Prosze o jakies stronki z przykladami o ile to mozliwe.

    A w momencie zawierania umowy rozumiales ten zapis? Jesli nie to czemu
    podpisujesz cos czego nie rozumiesz? Zapytaj wynajmujacego- zakladam ze to
    on sporzadzal umowe- niech ci wytlumaczy. Tyle ze teraz moze ci wcisnac
    wszystko...

  • 3. Data: 2003-09-30 06:24:38
    Od: "Artur Śpiewak" <d...@w...pl>

> [...]
    > on sporzadzal umowe- niech ci wytlumaczy. Tyle ze teraz moze ci wcisnac
    Problem w tym ze tym zajmowali sie ludzie z biura prawno-rachunkowego ktorzy
    tego pilnowali, teraz przyszlo do rozwiazania umowy i nie wiedza jak to
    wyliczyc :-)

    Bardziej mi chodzilo o stope rocznej amortyzacji dla takiej
    przebudowy/remontu lub przystosowania lokalu do uzywalnosci, przegladalem
    rozne serwisy o podatkach i prawie ale nie znalazlem podobnego przykladu.

    Pozdrawiam
    arti

  • 4. Data: 2003-09-30 08:01:52
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

> [...]
    > rozne serwisy o podatkach i prawie ale nie znalazlem podobnego przykladu.

    Chcialbym pomoc ale jedyne co moge poradzic to zgloszenie sie do tego biura,
    albo aneks do umowy z wynajmujacym (jesli on tez tego nie rozumie i sie
    zgodzi) np na konkretna stawke.
    Pozdrawiem