  • 1. Data: 2003-09-29 18:46:32
    Temat: Czy wolno ułatwić ludziom życie?
    Od: "iden" <i...@N...fm>

    Mam następujące pytanie. Noszę się z zamiarem stworzenia internetowego
    rozkładu jazdy autobusów w moim mieście. Taki serwis dotyczący ww zawartości
    nigdy nie zaistniał. Czy mogę umieścić na stronie rozkłady jazdy autobusów?
    Jeśli nie, to jak to zrobić, aby nie musieć pytać o żadne pozwolenia oraz
    aby nikt mi tego zabronić nie mógł? Czy moge wymienić nazwę firmy
    przewozowej? Proszę o wszelką pomoc dziedziny prawnej ...

    ps. Nie muszę wspominać, że zamiar jest 100% charytatywny oraz, ze jeszcze
    do nikogo sie z tym pytaniem nie kierowalem (nawet do firmy przewozowej
    obsługującej moje miasto)

  • 2. Data: 2003-09-29 19:26:25
    Temat: Re: Czy wolno ułatwić ludziom życie?
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]interia.pl>

    Użytkownik "iden" <i...@N...fm> napisał w wiadomości

    > do nikogo sie z tym pytaniem nie kierowalem (nawet do firmy przewozowej
    > obsługującej moje miasto)

    No to może zacznij od tego bo po pierwsze może zlecą Ci to i może nawet
    zapłacą, a po drugie to taki przewoznik moze sobie zmieniac godziny odjazdow
    itd - w jaki sposob zamierzasz dbac o aktualność strony? Zeby sie nie
    zdarzyło, ze zamiast ulatwić, utrudniłes ludziom życie

    HaNkA

  • 3. Data: 2003-09-29 19:45:11
    Temat: Odp: Czy wolno ułatwić ludziom życie?
    Od: "iden" <i...@N...fm>

> [...]
    > itd - w jaki sposob zamierzasz dbac o aktualność strony? Zeby sie nie
    > zdarzyło, ze zamiast ulatwić, utrudniłes ludziom życie

    o aktualnosc sie nie martw. pieniedzy nie chce - przynajmniej teraz :).
    problem w tym czy moge zrealizowac taki projekt. pozdr

  • 4. Data: 2003-09-29 20:23:29
    Od: "Mateusz Dr" <n...@w...pl>

    Użytkownik iden <i...@N...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bla3vu$n4l$...@n...news.tpi.pl...
    > odjazdow

    > o aktualnosc sie nie martw. pieniedzy nie chce - przynajmniej teraz :).
    > problem w tym czy moge zrealizowac taki projekt. pozdr

    raczej tak.
    popatrz ustawa prawo przewozowe,
    wydaje mi sie ze rozklady jazdy powinny byc powszechnie dostepne i nie sa
    chronione..

    pozdrawiam
    mdr

  • 5. Data: 2003-09-29 20:59:26
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

> [...]
    > popatrz ustawa prawo przewozowe,
    > wydaje mi sie ze rozklady jazdy powinny byc powszechnie dostepne i nie sa

    Chyba ze "zywcem" przepiszesz rozklad wraz z szata graficzna ktory zostal
    juz sporzadzony przez kogos innego. A w tym przypadku (bo przeciez nie
    kontaktowales sie z MPK) tak moze byc...