  • 1. Data: 2002-03-14 11:44:58
    Temat: Pewna FIRMA z 3miasta ... - oszuści!
    Od: "Michal Wozniak" <m...@d...pl>

    Witam,
    Firma z 3miasta - z Wrzeszcza strasznie mnie oszukała.
    Jakiś czas temu podsiałem z nimi umowę "o współprace"
    Na wykonanie dla prac zleconych min. oprogramowanie systemu
    Informatycznego dla zaradzania firma.
    Wszystko było ok. umowa - wynagrodzenie na papierze wyglądało
    Całkiem, całkiem. Umowa był na czas nieograniczony. Wynagrodzenie było
    (na umowie) wypłacane, co miesiąc. A tu nagle po 1,5 miesiąca prac oni
    stwierdzili ze to idzie jakoś Wolno no i wole. i stwierdzili ze mi wcale nie
    zapłacą.
    Mój kod oczywiście. bo nagrywałem im go sukcesywnie ftp.
    No i co ja mam teraz zrobić ?
    Sprawa sądowa ? i próbować to wyegzekwować w ten sposób ?
    Czy to jest warte zabawy ? mowie tu o 3 tys.
    Czy po prostu zadbać o anty reklamę ... mam bazę danych ich klientów.
    no i mogę spam na malil itp. zmasowane smsy z netu.

    Michał Woźniak