  • 71. Data: 2005-05-14 13:07:34
    Temat: Re: alimenty, pozew
    Od: "Grzegorz Z." <a...@t...pl>

    Użytkownik "Ola" <b...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:d5v4ne$2ed$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Jotte" <t...@W...pl> napisał w wiadomości

    > No coż...nigdy nigdy nie twierdził, że życie jest łatwe, proste i
    > przyjemne...
    >
    > pozdrawiam serdecznie
    > Ola z synkiem i kotami:)

    Proponuję uśpić koty. Od razu będzie łatwiej wykarmić dziecko.

  • 72. Data: 2005-05-14 13:11:10
    Od: "Grzegorz Z." <a...@t...pl>

    > Bardzo dziękuje;)
    > pozdrawiam
    > Ola, która jest człowiekiem i walczy o dobro swojego dziecka...

    To je oddaj do adopcji. Wiesz ile par nie może mieć dziecka, choć ma
    sześciocyfrowe konto w banku? Ale nie - ty je musisz KOCHAĆ by zaspokoić
    jakieś swoje egoistyczne potrzeby. Nieważne że dziecko z niedożywienia
    będzie miało krzywicę i będzie zarobaczone od kotów. Ale mamusia będzie je
    przecież kochać.

  • 73. Data: 2005-05-14 13:18:48
    Od: "Grzegorz Z." <a...@t...pl>

    > niektórymi wypowiedziami jestem wstrząśnięta, rozmumien , że Ci ludzie co
    > negatywnie ( dla mnie )odisują mają dzieci i świetnie płatną prace, i nie
    > zniżają się tak jak ja do pobierana alimentów...ciekawe tylko czemu w
    > sądach jest tak dużo ciągle spraw alimentacyjnych... ale to pewnie
    > krasnoludki ....

    Mną za to wstrząsnął poziom moralny blondynki która z własnej woli, bez
    zabezpieczenia pieprzy się z facetem, a później ma czelność wyciągać rękę do
    bogu ducha winnych starych ludzi.

    Wypierdziel koty i odłącz Internet - trzysta złotych co miesiąc masz
    zaoszczędzone jak w banku.

  • 74. Data: 2005-05-14 15:36:33
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Grzegorz Z. [Sat, 14 May 2005 15:11:10 +0200]:

    O, tu tez pajacujesz? ;>

    Kira

  • 75. Data: 2005-05-14 15:47:24
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Z." <a...@t...pl> napisał w wiadomości
    > To je oddaj do adopcji. Wiesz ile par nie może mieć dziecka, choć ma
    > sześciocyfrowe konto w banku? Ale nie - ty je musisz KOCHAĆ by zaspokoić
    > jakieś swoje egoistyczne potrzeby.

    Jesienny kochanek?
    Znaczy z przodu opad, z tyłu wiatry, a umysł zmrożony przez pierwsze
    przymrozki?

    BTW wszystkie konta są teraz 26 cyfrowe...

    Monika

  • 76. Data: 2005-05-14 15:59:29
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

    > BTW wszystkie konta są teraz 26 cyfrowe...

    On nie mial na myśli numeru konta, a raczej sumę na nim zdeponowaną :-)

    HaNkA

  • 77. Data: 2005-05-14 16:13:25
    Od: "Grzegorz Z." <a...@t...pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości

    > Re to: Grzegorz Z. [Sat, 14 May 2005 15:11:10 +0200]:
    >

    > O, tu tez pajacujesz? ;>

    oooo... wierząca les odezwała się !

  • 78. Data: 2005-05-14 16:19:43
    Od: "Grzegorz Z." <a...@t...pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości

    > Re to: Grzegorz Z. [Sat, 14 May 2005 15:11:10 +0200]:
    >

    > O, tu tez pajacujesz? ;>

    Ależ tak! Pracuję nad moją odmianą kirianizmu!

    :-P

  • 79. Data: 2005-05-14 16:20:22
    Od: "Grzegorz Z." <a...@t...pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>
    napisał w wiadomości news:d657at$fil$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

    > On nie mial na myśli numeru konta, a raczej sumę na nim zdeponowaną :-)

    Ależ ona o tym nie wiedziała :)

  • 80. Data: 2005-05-15 09:32:28
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Nie znasz się.