  • 1. Data: 2005-05-11 13:22:21
    Temat: gdzie znaleźć ustawę / pilne!
    Od: "nurich" <n...@t...pl>

    Googluje i googluje, sama juz nie wiem może źle hasło wpisuje, a jest mi to
    dość pilnie na dziś potrzebne: treść ustawy lub rozporządzenia o
    maksymalnych kosztach notarialnych i sądowych przy podpisywaniu aktu
    notarialnego o własności mieszkania i składaniu wniosku o KW do sądu.
    Może ktoś mi pomoże i chociaż numerki tych ustaw i rozporządzeń poda?
    Prosze...

  • 2. Data: 2005-05-11 13:24:05
    Temat: Re: gdzie znaleźć ustawę / pilne!
    Od: "Krzysztof" <k...@p...onet.pl>