  • 11. Data: 2003-01-12 15:23:55
    Temat: Re: alimenty na dziecko
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>

    Użytkownik "piort" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Łapanie spędzających wakacje chłopaków, po
    > uprzednim wybadaniu ich aktualnych i potencjanych możliwości finansowych,
    > jest nagminnym zajęciem dziewczyn nudzących się i nie mających perspektyw
    > małych, bezrobotnych miasteczek i osad.

    Heh, jak już napisalam w innym poscie - tego nie wiesz - skąd zalożenie, ze
    ona jest z malego miasteczka i w ten sposob sie próbuje ustawic? Pomysl mało
    skuteczny moim zdaniem, a w warunkach prowincji nader kłopotliwy bo tam
    hasło "co ludzie powiedzą" ma ciągle znaczenie. W duzym miescie samotna
    matka jest bardziej anonimowa, w malych miasteczkach i wsiach narażona jest
    na większe odium społeczne.

    Skądinąd muszę Ci powiedzieć, ze z autopsji znam sytuację - 18 latek poznaje
    starsza od siebie o 10 lat kobietę. Ona jest z wielkiego miasta, on z
    mniejszego - wybucha wielka miłosc - jak wielka - niech swiadczy fakt, ze po
    6 tygodniach znajomosci on się jej oswiadcza a ona sie zgadza. Chłopak jest
    jedynakiem, pochodzi z szanowanej prawniczej rodziny, bardzo zamożnej - ona
    zaś jest typowym "gołodupcem":-)) Ona proponuje spisanie intercyzy
    przedmałzenskiej aby nikt nie zarzucił jej, ze próbuje sie jak Ty to piszesz
    "ustawic sie" - ale odrzucają ten pomysł jako absurdalni rodzice
    narzeczonego. Parka uprawia seks przed slubem - ba - planują nawet dziecko i
    rzeczywiscie dziewczyna zachodzi w ciąze - w dalszym ciagu nie mówia o
    slubie bo nie jest on im do niczego potrzebny - w koncu biorą go tylko z
    powodów formalnych. Ciekawe czy Twoim zdaniem ta kobieta, wychodząc za maż
    za chlopaka majętnego, młodszego od siebie o 10 lat, "wrobiła" go aby się
    ustawic? Bardzo mnie interesuje Twoje zdanie w tej kwestii albowiem opisana
    historia tyczy się mnie personalnie:-)))))

    HaNkA CiĄzArOoFkA

  • 12. Data: 2003-01-12 15:54:53
    Temat: Odp: alimenty na dziecko
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik HaNkA ReDhUnTeR <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:avs1gv$q47$...@n...tpi.pl...
    Twoje zdanie w tej kwestii albowiem opisana
    > historia tyczy się mnie personalnie:-)))))

    dobrze,że nie moje ...

    Sandra

  • 13. Data: 2003-01-12 16:10:10
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>

    > dobrze,że nie moje ...

    Twoje tez:-))) A cio?:-) Oberwie mi sie?:-)))

    HaNkA

  • 14. Data: 2003-01-12 16:50:59
    Od: "piort" <p...@p...pl>

    Żeby było jasne. Twierdzę że większość mężczyzn nie myśli! W sprawach
    damsko-męskich są marionetkami, którymi kobiety manipulują do woli. Pójdę
    dalej, wiele spraw pozałóżkowych dzieje się z inspiracji kobiet n.p. fakt,
    że to Ewa Braun podpuściła Hitlera do wojny, co jest kamuflowane przez
    nauczycielki historii.

  • 15. Data: 2003-01-12 16:55:27
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>

> [...]

    > wiele spraw pozałóżkowych dzieje się z inspiracji kobiet n.p. fakt,
    > że to Ewa Braun podpuściła Hitlera do wojny, co jest kamuflowane przez

    Hmm, chyba jakies organizacje feministyczne powinny Ci nadac honorowe
    członkowstwo za takie docenianie roli kobiet w swiecie:-))))) Ja ze swej
    strony podzielę sie z Tobą jedynie maksymą, którą często powtarzam "kobiety
    mają mnóstwo wad - mężczyzni tylko dwie - wszystko co mówia i robią, mówią i
    robią źle":-))))))

    HaNkA

  • 16. Data: 2003-01-12 17:00:45
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik piort <p...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:avs6d7$b0o$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > dalej, wiele spraw pozałóżkowych dzieje się z inspiracji kobiet n.p. fakt,
    > że to Ewa Braun podpuściła Hitlera do wojny, co jest kamuflowane przez

    zgodze się z Tobą ale dalej nie rozumiem dlaczego faceci wpadają w te sidła?
    skoro są świadomi tej manipulacji wiec dlaczego idą jak baranki na rzeź ?

    Sandra

  • 17. Data: 2003-01-12 20:28:57
    Od: dziobas <USUŃ@ANTYSPAM.PL>

    Sandra napisał:

    > Użytkownik piort <p...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:avrp5q$6b8$...@n...tpi.pl...
    >
    > przyznaje Ci dużo racji ale dlaczego mężczyźni nie myślą? przecież nie
    > musi dawac wiary dziewczynie wiec dlaczego tak bezgranicznie wierzą ?

    Nie wiem z jakimi typami sie zadawalas, jezeli mnie tak oceniasz... Nie
    interesuje mnie to. Nie chodzilo mi o sex. Nie chcialem. To bylo pod
    presja. Myslalem przez trzy godziny. Jakbys slyszala ze skok z samolotu bez
    spadochronu jest bezpieczny to jest duza szansa ze bys skoczyla. Ta bylo ze
    mna.

  • 18. Data: 2003-01-12 20:29:02
    Od: dziobas <USUŃ@ANTYSPAM.PL>

    piort napisał:

> [...]
    > kobiety, a obarcza nią wyłącznie mężczyznę. Kobieta, lepiej niż jej
    > partner, wie czy jest w okresie koncepcyjnym i to ona decyduje o
    > skutkach miłosnego porywu. Łapanie spędzających wakacje chłopaków, po
    > uprzednim wybadaniu ich aktualnych i potencjanych możliwości
    > finansowych, jest nagminnym zajęciem dziewczyn nudzących się i nie
    > mających perspektyw z małych, bezrobotnych miasteczek i osad. Dla
    > nich to jest szansa na odmianę losu, a jak się nie uda, to chociaż na
    > stały dopływ niewielkiej gotówki. Mnie jest go żal.

    Madrze mowisz. Wszyscy na faceta patrza jak na potwora, ktory wykorzystal
    biedna niewinna istote. Nie musisz mi wspolczuc. To sie zdarza. Ja nawet
    sie ciesze. Piszac posta z pytaniami na grope nie chodzilo mi o sposob na
    olaniu dziecka. Tak nie mozna, to moje dziecko i jestem szczesliwy ze bede
    je mial. Jak myslicie, co mi powiedziala jak sie spytalem o plec? "a ch..
    cie to obchodzi".
    Dzieki Piotrze. To nie XV wiek.
    lech

  • 19. Data: 2003-01-12 20:29:06
    Od: dziobas <USUŃ@ANTYSPAM.PL>

    > Po pierwsze cięzko mówic o ukladaniu sobie zycia na koszt zlapanego na
    > ojca w tym wypadku, skoro załozyciel tematu, jak sam pisze, groszem
    > nie smierdzi.

    Troszke nadinterpretujesz... Jezdze fajna fura itp. ale nie pracuje. Czy
    trzeba pracowac zeby jek to powiedzialas "smierdziec groszem"?

    Po drugie - alimenty idą na dziecko, nie zaś na
    > kosmetyczkę i nową torebkę matki.

    Nie zawsze... Opowiem Ci o jednej lesbijce. Jakos tak wyszlo ze zaszla w
    ciaze i urodzila. Dostaje od kolesia jakas sume, ktora w wiekszosci
    przeznacza na markowe ciuchy i piwo.. Zgadzam sie ze ida na dziecko, tylko
    to matka wydaje ta kase i chyba od niej zalezy na co ja wyda.

    Po trzecie, trzeba byc pozbawionym
    > całkowicie wyobrazni samcem aby sprowadzić sprawę do okreslenia
    > "jedynym ich zajęciem jest opieka nad dzieckiem"

    Polska jest takim fajnym krajem ze rozne wzorce z zachodniej europy sa tu
    przyjmowane. Pogadaj w Niemczech z kims o zawodzie "matka"

    A teorie o przebiegłosci kobiet, które
    > specjalnie napadaja, prawie gwałca niewinnych facetów w czasie
    > owulacji raczej bym wsadzila między bajki

    Nie zamierzam sie usprawiedliwiac. Poprosilem tylko o pomoc, zadalem kilka
    pytan. Chcialem uslyszec jasna odpowiedz. Po mi przypomina polowanie na
    czarownice. A mowiac o bajkach: Ta kobieta powiedziala mi ze wiedziala ze
    bedzie miala dziecko bo duch jej zmarlej kolezanki jej to powiedzial.

    jak juz napisała Sandra,
    > koles nie miałby teraz problemu gdyby w swoim czasie pomyslał głową a
    > nie czymś innym.

    Drogie Panie! Czy kobiety nie maja popedu seksualnego? Ale masz racje...
    Czy nakrecalas kiedys faceta 3 godziny zeby Ci wsadzil....?

    Pozdrawiam Lech

  • 20. Data: 2003-01-12 20:29:10
    Od: dziobas <USUŃ@ANTYSPAM.PL>

    > rozumiem,że uznasz dziecko? czy ewentualne ustalenie ojcostwa?

    Ciekawe nie przerywaj. Jest niewielka szansa ze to moze byc nie moje.
    Niewielka ale zawsze. Juz to gdzies napisalem, chyba nizej, przez trzy
    godziny mnie namawiala itp. To wyglada tak jakby chciala zebym myslal ze to
    ja. Moze to tylko moj wymysl:-)
    A jak nie uznam dziecka? To nie bedzie moje? Powaznie pytam.
    > w zależnosci od potrzeb dziecka i możliwości zarobkowych
    > pozwanego...

    a ha...merola mu nie musze kupywac? Czy to tez jest potrzeba. Mowie o
    przyszlosci.

    > chyba tak...ale na szczerych i zdrowych warunków ...ponieważ wymiarowi
    > sprawidliwosci sie nie wymkniesz :-)

    Nie chce jej wydymac i nie chce zeby mnie wydymala. Jestes bezstronna, wiec
    zaproponuj jakies rozwiazanie nie krzywdzace dla rzadnej ze stron. Wiesz
    jakie ona ma nastawienie? "Dziecko jest moje, a ty jestes tylko przypadkiem
    ojcem" Na takie cos to chyba nie mozna sie zgodzic. Moze wczesniej bylem
    dzieciakiem ale poczulem instynkt ojcowski, chcialbym sie z nim widywac,
    jak bedzie starsze to zabierac do cyrku itp. Tez powiedziala ze sie
    zastanowi. Tak wiec TY DROGA KOLEZANKO cos nam zaproponuj, kojazysz temat,
    a ja jestem zelony widzialem kiedys sedziego i na tym moja znajomosc prawa
    sie konczy. A.... jeszcze Ally Mc Beal ogladam.

    > w niemczech spokojnie można cię dopość, alimenty też moga być wyższe

    Zlotko nie zrozumielismy sie. Nie mam zamiaru uciekac. Znasz mniej wiecej
    moj przypadek. Na pewno jest jakas srednia. Wiec...? Ile jej zaproponowac?
    Albo inaczej na ile sie zgodzic?