    From: dziobas <USUŃ@ANTYSPAM.PL>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: alimenty na dziecko
    Date: Sun, 12 Jan 2003 20:29:06 +0000 (UTC)

    > Po pierwsze cięzko mówic o ukladaniu sobie zycia na koszt zlapanego na
    > ojca w tym wypadku, skoro załozyciel tematu, jak sam pisze, groszem
    > nie smierdzi.

    Troszke nadinterpretujesz... Jezdze fajna fura itp. ale nie pracuje. Czy
    trzeba pracowac zeby jek to powiedzialas "smierdziec groszem"?

    Po drugie - alimenty idą na dziecko, nie zaś na
    > kosmetyczkę i nową torebkę matki.

    Nie zawsze... Opowiem Ci o jednej lesbijce. Jakos tak wyszlo ze zaszla w
    ciaze i urodzila. Dostaje od kolesia jakas sume, ktora w wiekszosci
    przeznacza na markowe ciuchy i piwo.. Zgadzam sie ze ida na dziecko, tylko
    to matka wydaje ta kase i chyba od niej zalezy na co ja wyda.

    Po trzecie, trzeba byc pozbawionym
    > całkowicie wyobrazni samcem aby sprowadzić sprawę do okreslenia
    > "jedynym ich zajęciem jest opieka nad dzieckiem"

    Polska jest takim fajnym krajem ze rozne wzorce z zachodniej europy sa tu
    przyjmowane. Pogadaj w Niemczech z kims o zawodzie "matka"

    A teorie o przebiegłosci kobiet, które
    > specjalnie napadaja, prawie gwałca niewinnych facetów w czasie
    > owulacji raczej bym wsadzila między bajki

    Nie zamierzam sie usprawiedliwiac. Poprosilem tylko o pomoc, zadalem kilka
    pytan. Chcialem uslyszec jasna odpowiedz. Po mi przypomina polowanie na
    czarownice. A mowiac o bajkach: Ta kobieta powiedziala mi ze wiedziala ze
    bedzie miala dziecko bo duch jej zmarlej kolezanki jej to powiedzial.

    jak juz napisała Sandra,
    > koles nie miałby teraz problemu gdyby w swoim czasie pomyslał głową a
    > nie czymś innym.

    Drogie Panie! Czy kobiety nie maja popedu seksualnego? Ale masz racje...
    Czy nakrecalas kiedys faceta 3 godziny zeby Ci wsadzil....?

    Pozdrawiam Lech