  • 21. Data: 2005-09-21 22:58:58
    Temat: Re: A co w przypadku prowadzenia DG?
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    SzerszeN wrote:

    > przychowdow raczej nie, inaczej moglby cie zruinowac, raczej zysku jesli
    > juz
    W praktyce komornik wchodzi na konto DG i niestety potrafi sobie pobrać
    wszystko. Zdarzało się, że zabierał pieniądze na wypłaty dla
    pracowników, czy podatki, albo pieniądze kontrahentów wpłacone na
    zrealizowanie zlecenia.

    --
    MArta
    m...@N...pl

  • 22. Data: 2005-09-22 06:41:27
    Temat: Re: alimenty a zaswiadczenie o zarobkach zony
    Od: "null_01" <n...@p...onet.pl>

    > Rzecz w tym, że sąd (nawet jak nie będziesz pracował) oceni nie tyle
    > Twoje zarobki, co możliwości zarobkowe.
    > Ta różnica jest po to, żeby Ci się nie opłacało przypadkiem nie szukać
    > pracy, czy zatrudniać się na czarno, żeby uniknąć alimentów.
    > Oczywiście alimentów nie będzie można ściągnąć z pensji Twojej żony. Ale
    > dług z tytułu alimentów będzie Ci narastał. Zatem w praktyce, żebyś nie
    > miał problemów, pewnie będzie za Ciebie płacić żona. Swoją drogą ja na
    > jej miejscu byłabym wściekła na takiego męża.
    Marto, dziekuje za wszystkie wyjasnienia w tym watku. Pomogly na pewno nie
    tylko mnie.
    Ocena mozliwosci zarobkowych w obecnych czasach to dosc dziwna sprawa, ale nie
    warto komentowac faktow.
    Marto, pomoglas mi, ale nie radz mojej zonie, jak powinna sie zachowac, bo to
    nie jest przedmiotem tej dyskusji. Zauwaz, ze ja nie zakladam, ze nie bede
    pracowac. Pytam tylko, co moze sie zdarzyc, jesli taka sytuacja zaistnieje. A
    glownym celem moich pytan jest to, zeby jak najbardziej uchronic moja zone
    przed ewentualnymi konsekwencjami. Z zona dogaduje sie bez posrednictwa i
    poradnictwa listy dyskusyjnej.

  • 23. Data: 2005-09-22 07:06:18
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Marta Wieszczycka wrote:

> [...]
    > wszystko. Zdarzało się, że zabierał pieniądze na wypłaty dla
    > pracowników, czy podatki, albo pieniądze kontrahentów wpłacone na

    to ze komornicy robia co chca to niestety wiadomo i skonczy sie dopiero
    wtedy kiedy jakis zdesperowany i zalamany czlowiek wysle jednego lub
    drugiego na tamten swiat

    jestem jednak ciekaw co na to przepisy, czy to jest jakos regulowane?