  • 1. Data: 2006-01-07 13:12:33
    Temat: alimenty
    Od: Alicja<a...@t...pl>

    Jestem matką trojga dzieci w wieku szkolnym (syn-17, córka-16, syn-10

    lat).Jestem osobą niepracującą, bez szans na zatrudnienie (od początku

    małżeństwa (29 lat) zajmuję się prowadzeniem domu i wychowaniem

    dzieci(siedmioro).Przez cały okres małżeństwa pozostawałam na utrzymaniu

    męża. Mąż jednak od 3 lat przestał interesować się potrzebami domu i

    dzieci, zaczął coraz cześciej sięgać po alkohol i spraszać towarzystwo

    do domu.Mąż pobiera zasiłek rodzinny, poza tym ma rentę inwalidzką,którą

    przeznacza wyłącznie na swoje potrzeby.Ja jestem zmuszona do korzystania

    z pomocy Ośrodka Pomocy Rodzinie i starszych dzieci, którym udało się

    szczęśliwie znaleźć pracę,jednak wiadomo,że każde z nich ma własnie

    wydatki i potrzeby.Zawsze mam problem z zakupem dla dzieci

    podręczników,ubrań, butów, nie mówiąc już o innych ich potrzebach (to w

    końcu tylko dzieci).Mąż mój ponadto potrafi być bardzo agresywny zarówno

    w relacjach ze mną, jak i z dziećmi.Chciałabym dowiedzieć się w jaki

    sposób uzyskać jak najkorzystniejsze dla moich dzieci alimenty(600 zł renty +
    zasiłek rodzinny).Czy może należałoby złożyć wniosek o separację lub rozwód?
    Mężowi nie zależy na kontaktach z rodziną, raczej na towarzystwie kolegów. ?
    Proszę podpowiedzieć mi jakie należało by złożyć wnioski i co w nich zawrzeć?
    Dziękuję.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-01-08 09:37:43
    Temat: Re: alimenty
    Od: He(R)Sk <s...@p...pl>

    On Sat, 7 Jan 2006 13:12:33 +0000 (UTC), Alicja<a...@t...pl>
    wrote:

    > Chciałabym dowiedzieć się w jaki
    > sposób uzyskać jak najkorzystniejsze dla moich dzieci alimenty(600 zł renty +
    > zasiłek rodzinny).

    w jaki sposob korzystasz z dostepu do Internetu ?
    stac cie na lacze, na komputer a chcesz meza obedrzec z renty ?

    > Czy może należałoby złożyć wniosek o separację lub rozwód?

    najwyzszy czas...

    > Mężowi nie zależy na kontaktach z rodziną, raczej na towarzystwie kolegów. ?

    pewnie godzinami siedzi na gadu-gadu...

    > Proszę podpowiedzieć mi jakie należało by złożyć wnioski i co w nich zawrzeć?
    > Dziękuję.

    a moze tak rozejrzalabys sie za praca ?

    --

    HeSk