    From: " Arkadiusz Ryćkowski" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: akt notarialny na nowe mieszkanie
    Date: Fri, 14 Apr 2006 11:39:41 +0000 (UTC)

    [edymon] <m...@a...pl> napisał(a):

> [...]
    [ciach]
    > Dostaniesz jak podpiszesz. Wczesniej to Ci go notariuszu siebie powinien
    > odczytac.

    fajnie a jak mi się coś nie spodoba, to mam w pare minut pod presją
    zadecydować co i jak
    Zresztą dostałem example aktu i na szybko znalazłem np

    Kupujący oświadczył, że jest mu wiadome, iż w lokalu użytkowym nr U-8
    (wyodrębnionym) usytuowanym na parterze budynku,
    opisanego w § 1. i § 2. tego Aktu, funkcjonuje sklep spożywczy, gdzie
    prowadzona jest m. in. sprzedaż napojów alkoholowych,
    zaś towar dostarczany jest samochodami dostawczymi o masie do 12 (dwunastu)
    ton. Powyższy sklep korzysta z odrębnego śmietnika,
    usytuowanego na nieruchomości wspólnej oraz umieścił nieodpłatnie reklamę nad
    lokalem usługowym

    Po co takie rzeczy mają być w akcie ? Ja dla mnie to dupokrytka developera,
    jest to osiedle zamknięte i żadne dostawcze samochody nie miały jeździć, to
    samo dotyczy śmietnika - wybudowanego ad hoc przed oknami - nie moimi na moje
    szczęście
    Czy jak za 10 lat zmieni się lokal na bank to trzeba będzie zmieniać akty
    Zresztą obok będzie drugi lokal

    Nie ma natomiast nic o cenie gruntu żebym mógł skorzystać z ulgi odsetkowej
    nie ma nic o placu zabaw którzy niektórzy mieli wpisane do umowy przedstępnej itp

    P. Arek