  • 1. Data: 2003-11-07 19:33:01
    Temat: akt notarialny na nieboszczyka.
    Od: "lech" <z...@p...onet.pl>

    Czołem!
    Myśle, że moje pytanie nie wymaga opisu całej sprawy. A chcę tylko się
    dowiedzieć: w jakich okolicznościach można wystawić akt notarialny na
    nieboszczyka ?
    Prosiłbym o podanie podstawy prawnej. Z góry dziękuje za odpowiedź.

    lechu

  • 2. Data: 2003-11-07 19:49:27
    Temat: Odp: akt notarialny na nieboszczyka.
    Od: "bubu" <j...@p...fm>

    : w jakich okolicznościach można wystawić akt notarialny na
    > nieboszczyka ?

    Ale z ciebie filut , no no .
    Czy długo nad tym myślałeś ?????????

  • 3. Data: 2003-11-07 19:55:52
    Temat: Re: akt notarialny na nieboszczyka.
    Od: "lech" <z...@p...onet.pl>

    > : w jakich okolicznościach można wystawić akt notarialny na
    >
    > Ale z ciebie filut , no no .
    > Czy długo nad tym myślałeś ?????????

    Poważnie pytam. ...znaczy nie można?

  • 4. Data: 2003-11-07 20:00:22
    Od: "Kaiser Souza" <k...@g...WYTNIJ.pl>

    lech <z...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    ???
    Jak to akt notarialny na nieboszczyka...? Nieboszczyk nie może być stroną
    czynności notarialnej !

  • 5. Data: 2003-11-07 20:13:49
    Od: "lech" <z...@p...onet.pl>

    > ???
    > Jak to akt notarialny na nieboszczyka...? Nieboszczyk nie może być stroną
    > czynności notarialnej !

    Z ksiąg wieczystych wynika,że nieboszczyk dostał spadek. Więc matactwo ?

  • 6. Data: 2003-11-07 20:20:49
    Od: "bubu" <j...@p...fm>

    !

    > Z ksiąg wieczystych wynika,że nieboszczyk dostał spadek. Więc
    matactwo ?

    NIE
    Po prostu spadkobiercą będzie ktoś inny w kolejności .Opisz
    jaśniej to
    odpowiem KTO będzie spadkobiercą .

  • 7. Data: 2003-11-07 21:19:53
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    Użytkownik "lech" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nieboszczyka ?
    > Prosiłbym o podanie podstawy prawnej. Z góry dziękuje za odpowiedź.

    :-)))))

  • 8. Data: 2003-11-08 21:43:35
    Od: "paulik" <p...@p...onet.pl>

    > matactwo ?
    > >

    > NIE
    > Po prostu spadkobiercą będzie ktoś inny w kolejności .Opisz
    > jaśniej to
    > odpowiem KTO będzie spadkobiercą .

    Opisuje jasniej:
    zadzwoniłem do ojca (to on pyta) i jest tak: nie chodzi o akt
    notarialny a o akt NADANIA . Akt nadania został wystawiony na nieżyjącego
    pana A i nikt z jego rodziny nie poinformował urzędu o tym fakcie (zgon). W
    jakich okolicznościach taki akt jest ważny? Jak powinna zachowac sie rodzina
    pana A?
    Zataili zgon i teraz są w posiadaniu tego majątku, a w księgach jest
    namieszane.
    Pozdrawiam.

    Lechu

  • 9. Data: 2003-11-15 22:04:14
    Od: Dredd<...@...pl>

    > w jakich okolicznościach można wystawić akt notarialny na
    > nieboszczyka ?
    > Prosiłbym o podanie podstawy prawnej. Z góry dziękuje za
    odpowiedź.

    Popytaj polityków. Może jakaś partia zauroczona Twym pomysłem
    przeforsowałaby jednak odpowiednią nowelizację w parlamencie. ;))
    Fajnie by było przecież kupić sobie dziś np. kilka wiosek albo jakiś
    browar czy żupy solne, nie przymierzając, od hetmana Radziwiłła albo
    króla Sobieskiego... :))

    -> http://usenet.pomocprawna.info