  • 11. Data: 2005-07-25 23:10:49
    Temat: Re: akt notarialny
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    In news:dc3qnl$cik$1@news.onet.pl,
    Fumfol <f...@o...pl> napisal/a:
    > Akt notarialny powstal w zeszlym roku, zrezta to ma male znaczenie:(
    > Juz wszytko wiem;( NA DARMO BYLO ODMAWIANIE SOBIE WSZYTKIEGO to nie
    > bedzie nalezalo do mnie moj maz mowi ze przepisze ze kocha ze nie
    > zastanawial sie,

    Rozumiem, ze popadasz w jakis rodzaj depresji, ale zdecyduj sie w koncu, czy
    na darmo bylo odmawianie sobie czy tez maz przepisze na ciebie czesc, bo
    sprzeczie powyzsze brzmi.

    > do wszytkich co zbezbieczaja swoje dzieci robicie
    > tak zeby nie krzywdzic kogos, bo potem tylko zal i smord i nie chce
    > mi sie udawadniac ze zadna ze mnie materialistka co mam napisac? ze
    > chcialam dzeiecko aaz rzewnie sie zrobilo

    A nie myslisz o tym, ze wlasnie matka chce zabezpieczyc _swoje_ dziecko a
    nie inne osoby i matke najbardziej na swiecie interesuje dobro dziecka? jak
    bedziesz miala dzieci, to moze zrozumiesz takie zaleznosci.

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Zla fotografia, przypominajaca twoja twarz,
    wiecej jest warta niz swietny pejzaz,