  • 1. Data: 2005-07-24 07:36:31
    Temat: jak odzyskać pieniądze z F.VAT - pomocy
    Od: l...@v...pl

    Sprzedałem towar, zamówienie firma złożyła przez email, wysłałem pocztą, towar
    został odebrany, faktura odesłana ale brak jest zapłaty terminowej, na wezwania
    nie reaguje, jakie dokumenty powinienem zebrać aby wystąpić do sądu i w jakim
    trybie powinno to się toczyć, bardzo proszę o pomoc.

    Mam też jedną paczkę wysłanę bez faktury, albowiem miała Faktura być nadana w
    kolejnej jednak kiedy nie otrzymałem zapłaty za pierwszą paczkę nie wysłałem
    ostatniej i faktury, a zatem mam paczke wysłaną i nie opłaconą ale nie mam na
    nią faktury podpisanej. Co z tym można zroboić ?

    Dziekuję za pomoc
    gg 4213716