  • 11. Data: 2004-12-06 16:36:17
    Temat: Re: airpolonia platnosc karta
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości
    news:cp1dfl$2fe$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Swoją drogą niezły patent na zabezpieczenie się przed upadłością - nie
    > można zarzucić spółce niewykonania zobowiązań wobec klientów. Ona je
    > wykona, tylko w nieokreślonej przyszłości. ;-)

    Nie spodziewam się, by się taki zapis utrzymał przed jakimkolwiek sądem. nie
    chce mi się grzebać, ale w ostateczności jest niezgodny z zasadami
    współżycia społecznego. oczywiście, takie opóźnienie może tam kilka dni
    wynieść, skoro klient się na to zgodził. ale to musi być w dającej się
    przewidzieć przyszłości, a nie na świętego Dygdy.

  • 12. Data: 2004-12-11 17:28:11
    Od: houtenmaan<h...@y...com>

    To ja dodam jeszcze jedno pytanie: A jesli niedoszly pasazer AirPolonii
    skorzystal z "darmowych lotow" (pozostaje podatek i koszty
    lotniskowe) u innego przewoznika (WizzAir, SkyEurope) czy ma on
    prawo dochodzic ewentualnego roszczenia od AirPolonii, gdy ta oglosi
    upadlosc (bo z tego co sie orientuje... do tego momentu jest raczej
    nietykalna)...? Czy ewentualna umowa miedzy AP a innymi
    przewoznikami o takiej pomocy dla poszkodowanych pasazerow
    wyklucza przyszle roszczenia?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 13. Data: 2004-12-15 09:56:04
    Od: domin<d...@a...pl>

    Wrócę do płatności kartą visa.
    Osobiście płaciłem francuską visą i się nic nie da zrobić jeżeli
    tranzakcjia została poprawnie dokonana.
    Niektóre tranzakcje są ubezpieczone, ale tylko jeśli się płaci kartą visa
    Premium lub business. Niestety zwykła visa (w moim przypadku)
    pokrywa tylko koszty leczenia za granicą. Visa i ecard są oczywiście
    nastawieni na dobro klienta (Mają z tego niezłą kasę kiedy płacimy
    tym sposobem) a co za tym idzie dają liczne gwarancje ale nie wtedy,
    kiedy firma upada. Moim zdaniem nie da się odzyskać pieniędzy. A
    jeśli komuś sie udało to proszę o podzielenie się doświadczeniem

    -> http://usenet.pomocprawna.info