  • Data: 2004-07-24 14:14:51
    Temat: administracja budynku a antena sat
    Od: "Łukasz Piwowarski" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,

    mam nastepujacy problem. jestem wlascicielem mieszkania w bloku (mieszkanie
    wlasnosciowe nie spoldzielcze) i zwrocilem sie do administracji budynku,
    teraz mysle ze moze niepotrzebnie, z prosba o zgode na zamontowanie na
    scianie budynku anteny sat. odpowiedziano mi ze nie jest to mozliwe ze
    wzgledu na to ze jest zamontowane ocieplenie budynku i w zwiazku z tym moze
    ono zostac:

    1. mechanicznie oslabione
    2. zmniejszy sie jego skutecznosc

    czy administracja jest wladna zabronic mi montazu, zaznaczam ze antena
    bedzie zamontowana na fragmencie sciany zawierajacym sie w obrysie mojego
    lokalu, ktorego jestem jakby nie bylo wlascicielem. czy zewnetrzna czesc
    sciany jest moja wlasnoscia czy wlasnoscia wspolna ?

    pozdrawiam,
    lukasz